Kurt P Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt en benk til å ta benkpress på. Hvor mye koster det ? Og hvor mye koster skiver ( vekter) Hadde tenkt meg en benk hvor stanga veier 20 kg. (ikke noe sånn småtteri som veier 10 kg og tåler kun 100 kg med vekter) Btw : Tror dere det er trygt å ha en benk med masse vekter på og i tillegg en kar oppå i en 3 etasje i et hus ? med tanke på at gulvet kan briste ? Endret 8. mars 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Einaste eg veit sikkert er at golvet ikkje kjem til å briste. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 du får kjøpt benk i de fleste sportsbutikker til rundt 2000 og oppover. vet ikke hvor hissig stang du får der da, jeg har en på ca 15kg som jeg fikk tak i på intersport. og jeg tror ikke gulvet kommer til å briste nei Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 du får kjøpt benk i de fleste sportsbutikker til rundt 2000 og oppover.vet ikke hvor hissig stang du får der da, jeg har en på ca 15kg som jeg fikk tak i på intersport. og jeg tror ikke gulvet kommer til å briste nei men jeg vil ha 20 kg ! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hvorfor 20 kg? DEt er jo bare å legge på mer KG. Hvis du er redd for at de som er lettere ikke tåler nok, så gjør de det. Trneger ikke veie mye for å tåle mye. Ellers så ser jeg ikke helt hvorfor du absolutt vil ha en stang som veier 20kg? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har ikke 20 kg stang større diameter for vektene? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) ikke nødvendighvis, men noen har det. Men er det viktig at den skal ha større diameter? Endret 14. mars 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det at det er 20 kg er bare sånn det må være. Det føles deiligst ut, og det er det jeg løfter på studioet. Og jeg skal også ha store vekter med stor diameter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Standard olympiastang er jo 20kg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå