mihcaoj Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 PCen til en kamerat låser seg ved skrivebordet og vi tenkte det kanskje kunne være lurt å starte den opp i sikkerhetsmodus, men er litt usikker på hvordan jeg gjør det. Anyone? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Trykk F6 før Windows starter. Altså, F6 etter POST screen eller hva det kalles (Der den teller RAM, HD's etc.) Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Er ikke det F8 under oppstart?...tror det var det men uansett Start/restart maskinen og hold inne f-knappen til du får oppstartsvalg..bruk piltast og enter for å velge modus Edit: for sen...og mulig det var F6 som Moltrez sier Endret 8. mars 2005 av CrazyD Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 F8 ja.. trykk F8 etter POST.. egentlig er det bare å trykke febrilsk på F8 etter post bildet er borte.. så er du garantert å komme frem på rett plass. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Uff, tok jeg feil nå da. Forrige gang jeg sa at man skulle trykke F8 etter POST bildet, fikk jeg nærmest "kjeft" Nå er jeg litt forvirret. Først trodde jeg man skulle trykke F8, men når mange andre sa at F6 var korrekt, trodde jeg at jeg tok feil. Shit happends Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Trodde det var F8 ja...men bare trykk inn begge hvis du er i tvil Ogn det er mulig du blander litt Moltrez.. F6 for å legge til tredjeparts drivere under install av WinXP F8 for å få valg for oppstartsmodus etter install av Windows Lenke til kommentar
DarkMatter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror og tror... Det ER F8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå