brazir Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ønsker å slippe ledninger fra PC til splitter. Disse er rimelig langt fra hverandre og går igjennom flere rom. Hva trenger jeg? Har dette hovedkortet. Har bestilt denne . Ser det står det er en gateway/switch, men det vil vel funke lell. Må jeg ha trådløst kort i PC'n i tillegg? Eller er det med på hovedkortet jeg har? (tror ikke det , men må være sikker) Hvis jeg trenger ekstra kort har dere noen anbefalinger? Håper det er noen som vil veilede en gammel mann i nøden Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du ma ha eget kort eller USB dings som tar imot trådløse signanal. anbefaler orinoco sine kort Lenke til kommentar
brazir Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 ok, jeg trenger ekstra kort i PC'n. Bestilte ---> MSI Wireless 11g Gateway 54 Mbps 802.11g,4p switch,USB print server. Er det ok eller burde jeg hatt en router i stedet? Eller er det det samme. Hvor kommer ADSL-modemet inn i bildet når jeg skal koble det opp? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Høres ut som du har bestilt en trådløs ruter. Skal være helt i orden det. ADSL-modemet ditt kobler du til ruteren via kabel etter du har satt opp. Slik at din trådløse ruter nødvendigvis er i nærheten av ADSL-modemet. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du kobler opp den trådløse akkurat sånn du ville koblet til en vanlig router Lenke til kommentar
brazir Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 umm..slipper jeg da ledningene fra modem til splitter? høres ikke slik ut for meg... tror jeg har tenkt feil..svarte!!! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 nei, du slipper ikke ledningene fra modem til splitter, bare ledningene fra spillter til data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå