PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bling er litt på vei ut, men er jo fortsatt vanlig, og mange som går med det. Selv bruker jeg ikke det, men har brukt noe sånn "jukse"-greier noenganger. Synes det kanskje er litt sent nå, men for all del, feel free. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hahaha, er du en jente? Han er vel ikke jente fordi han vil ha bling? Det er fortsatt temmelig vanlig, og da blandt gutter. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg bare tuller, hø-hø. Ikke ta bling på øreflippen, det er usexy. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vel. Vil vi at det skal være sexy for en gutt som deg? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bling er ut... har gått 2 år siden bling var inn. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvilken relevans har det egentlig at noe er "in" eller ikke? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Synes det er helt greit med bling, bling. Har selv tenkt å ta det i ørene snart... Og jeg tror nok det ikke er vondt! P.S.: Ikke ta bling, bling i brystvortene Det er vondt det! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvilken relevans har det egentlig at noe er "in" eller ikke? Når du tar det fordi du tror det er in. men det egentlig er ut fordi alle har det. er det av ganske stor relevans Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Få deg pimp-smykke istedet... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vel. Vil vi at det skal være sexy for en gutt som deg? Prøver bare å svare for noen jenter jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vel. Vil vi at det skal være sexy for en gutt som deg? Prøver bare å svare for noen jenter jeg. Ikke vet jeg, men noe sier meg at du bor et sted der bling ikke er så normalt.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ikke vet jeg, men noe sier meg at du bor et sted der bling ikke er så normalt.. Det kan godt hende. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jaja, nå er det på vei ut uansett som sagt. Det kommer nok noe nytt og teitere for å ta over snart som vi kan klage over videre Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har en kompis som har bling i øret. han er kjmpefin med det! så ja, jeg liker bling og syns det er sexy på gutter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har en kompis som har bling i øret. han er kjmpefin med det! så ja, jeg liker bling og syns det er sexy på gutter Ja, Holy Cow, her kom en jente som hadde litt mer "jenteerfaring" enn deg. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg er sikker på at om en hadde kommet med bling i øret på skolen her, så hadde personen blitt stemplet som gay resten av skolegangen. Men jeg vet ikke hvordan det er i Blærum da Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 har en kompis som har bling i øret. han er kjmpefin med det! så ja, jeg liker bling og syns det er sexy på gutter Takk, du overtalte meg. Snart er det enda en gutt med bling! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Om jeg liker bling i øret på gutter? Nei Om du skal skaffe det? Det får vell være opp til deg da? Hvem er vi på et forum på internett som skal fortelle deg hvordan du skal leve? Har dessuten hørt at mange jenter liker piercing i bryn og nese"veggen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå