Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vil mene at det ikke er like tøft halvparten av karene på stedet ser kliss like ut. Et betydelig argument... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du tror at alle som har bling tror de er bedre enn alle andre bør du få et nytt perspektiv på diverse ting... Perspektiv? Jeg vet hva jeg opplever. Kom ikke her og tro at ikke jeg kjenner mange med "bling." Sier ikke at de ikke kan være hyggelige, men "keege" karer har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Siden Hitler var tysk og drepte 6 millioner jøder før han tok selvmord, betyr det ikke at alle tyskere dreper 6 millioner jøder før de tar selvmord. Skjønner du hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Siden Hitler var tysk og drepte 6 millioner jøder før han tok selvmord, betyr det ikke at alle tyskere dreper 6 millioner jøder før de tar selvmord. Skjønner du hvor jeg vil hen? Nei. Dummeste sammenligningen noensinne. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Litt av et eksempel. Styrer også vanligvis glatt unna folk med bling i øret og stockholmsveis, fullt mulig de er greie karer, men mest sannsynlig har vi fint lite til felles. Ja, jeg lager stereotyper. Å påstå at man er uten fordommer vil være å lyve. Når man treffer på nye mennesker kommer førsteinntrykket som følge av miljø og tidligere erfaringer. Utifra min stereotyp av folk med bling i øret får jeg ikke noen trang til å starte en samtale el. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Siden Hitler var tysk og drepte 6 millioner jøder før han tok selvmord, betyr det ikke at alle tyskere dreper 6 millioner jøder før de tar selvmord. Skjønner du hvor jeg vil hen? Nei. Dummeste sammenligningen noensinne. Nei, det er ikke en dum sammenligning for det er slik du argumenterer. Eller vent, la oss si at du har rett, alle med bling i hele verden tror de er verdt noe mer enn andre folk og er idioter. Hurra! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 bling er visstnok ute nå..... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Siden Hitler var tysk og drepte 6 millioner jøder før han tok selvmord, betyr det ikke at alle tyskere dreper 6 millioner jøder før de tar selvmord. Skjønner du hvor jeg vil hen? Nei. Dummeste sammenligningen noensinne. Nei, det er ikke en dum sammenligning for det er slik du argumenterer. Eller vent, la oss si at du har rett, alle med bling i hele verden tror de er verdt noe mer enn andre folk og er idioter. Hurra! Ja. De jeg kjenner som har bling er litt overlegne så derfor dreper alle tyskere 6 millioner jøder og tar selvmord. Herregud, for en sammenligning. Bottom line: Jeg liker ikke bling! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Er du 12 år eller? Skjønner du ikke at sammenligningen var ironisk? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg synes Cheezcake har et godt poeng. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Cheezcake har ikke et godt poeng. Han har tydeligvis ikke skjønt sammenligningen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange dårlige opplevelser med folk som "haha, du hakke diamant i øret, get lost". Det er det jeg mener. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan være litt kult med bling. Hadde det bare ikke vært så mange som har det. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bling er bare så 2004. Nei til bling! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange dårlige opplevelser med folk som "haha, du hakke diamant i øret, get lost". Det er det jeg mener. Ja, og? Betyr dette at alle som har "bling" i øret oppfører seg slik? Jeg har hatt et par negative erfaringer med folk som er mørk i huden, betyr det derfor at alle som er mørk i huden vil gi meg negative erfaringer? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange dårlige opplevelser med folk som "haha, du hakke diamant i øret, get lost". Det er det jeg mener. Ja, og? Betyr dette at alle som har "bling" i øret oppfører seg slik? Nei, jeg snakker om de som ser ned på deg fordi du ikke har det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er du 12 år eller? Skjønner du ikke at sammenligningen var ironisk? Jepp, jeg er 12 år gammel, og mange av vennene mine har "diamant" i øret. Hurra for frie piercingaldersgrenser. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Mange dårlige opplevelser med folk som "haha, du hakke diamant i øret, get lost". Det er det jeg mener. Ja, og? Betyr dette at alle som har "bling" i øret oppfører seg slik? Jeg har hatt et par negative erfaringer med folk som er mørk i huden, betyr det derfor at alle som er mørk i huden vil gi meg negative erfaringer? Bra at noen skjønte ironien. Dere vet jo at en ikke får ironi før man er fylt 19 år. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Passer på enkelte "skinheads" med et par mm hår på toppen, men på Bærum-sosser med hår ned til skuldra.. neeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå