Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lurer på om jeg skal få bling bling :!: . Hva synes folket om bling? Er det vondt å ta? Mange her som har bling? PS! Jeg bor i blærum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei, vi liker ikke bling. Vi hater bling. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Bor også i blærum, men får en nesten ukontrollerbar trang til å rive ut smykket av øret på alle femidottene som valser rundt og tror de er verdt noe mer enn andre folk. Endret 8. mars 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis du tror at alle som har bling tror de er bedre enn alle andre bør du få et nytt perspektiv på diverse ting... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 PS! Jeg bor i blærum Det trengte du ikke si engang Bling er teit. Ser helt fjernt ut på gutter... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvertfall å ta det nå! Det blir bare patetisk. Men det er nå min mening Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Nei, vi liker ikke bling. Vi hater bling. Ditto. Edit: Måtte være Bærum ja. Endret 8. mars 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er bling? Er det sånne store glassøredobber som gutter bruker? Det liker ikke jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du lyst på hull i øret med "diamant"-øredobb, så tar du det. Har du ikke lyst på det, gjør du ikke det. Så enkelt kan det være. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du lyst på hull i øret med "diamant"-øredobb, så tar du det. Har du ikke lyst på det, gjør du ikke det. Så enkelt kan det være. Ja faktisk er det sannt hva folk her skriver skal ikke prege deg.. For da tar du det bare pga mote og hva andre synes ikke hva du selv synes... Og det synes ikke jeg noe om at folk gjør... Allt skal reflektere personligheten og gjøre deg selv unik ikke lik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du lyst på hull i øret med "diamant"-øredobb, så tar du det. Har du ikke lyst på det, gjør du ikke det. Så enkelt kan det være. Man kan jo spørre seg selv hvorfor man vil ha "diamant"-øredobb. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du lyst på hull i øret med "diamant"-øredobb, så tar du det. Har du ikke lyst på det, gjør du ikke det. Så enkelt kan det være. Man kan jo spørre seg selv hvorfor man vil ha "diamant"-øredobb. Gruppepress! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fordi man syns det er pent eller tøft? Samme grunn som andre tar hull i ørene (eller andre steder på kroppen), går med smykker eller tar tatoveringer.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fordi man syns det er pent eller tøft? Samme grunn som andre tar hull i ørene (eller andre steder på kroppen), går med smykker eller tar tatoveringer.. Han lurer kanskje på hvorfor så mange syns det er tøft. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Liker vi bling i øret? nei det gjør vi ikke. Liker vi bling i øret?? Nei det gjør vi ikk. Er en sang som går noenlunde sånn men ikke med bling da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei, si det. Hvorfor syns noen at høye, blomsterspraglede sjøstøvler er pent? Eller skinnbukser? Eller Matrix-frakker? Eller rosa, fluffy gensre? Eller typiske hasjtryne-hettegensere fra indre Nepal, strikket av ekte hemp? Smaken er som baken. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bling i øret? Ikke denna karen, nei. Damene kan få ha ørepynten i fred. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Til trådstarter: Andres mening om bling har fint lite å si. Om du syns det er pent/tøft, så go for it Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Synes det er merkelig å se gutter med "diamant" armbånd, "diamant" øreringeR og "diamant" dobb i nesen..De eksisterer. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenk godt over saken selv og finn ut hva du virkelig vil, det burde være den eneste grunnen til å gjøre det. Er også fra bærum og ser nok av "keege" folk daglig. Personlig kan jeg ikke fordra bling, pannebånd og alt det andre som ofte hører med. Å ta bling i øret fordi det er mote synes jeg er på trynet. Husker fra i vinter på byen i oslo, overalt krydde det av typer i blazer, trailercaps, hockeysveis og bling i øret. Vil mene at det ikke er like tøft halvparten av karene på stedet ser kliss like ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå