DarkMatter Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei. Har en PC hvor en exe fil feiler. Phdakigd.exe er navnet. Den ligger i win32 mappa, men jeg finner ingen info om prosessen i noen søkemotor, ei heller virus scanner leverandrer som Norman, Norton etc. Hva er denne filen? Kan jeg slette den? Noen som har peil? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Mystisk. Er det noen problemer i forbindelse med denne fila eller ellers med systemet? Du kan jo prøve å gi fila nytt navn til _Phdakigd.exe og restarte og se om det blir noe forandring. Skjærer ting seg starter du opp i sikkerhetsmodus (trykker F8 like før Windows begynner å booter/loader) og gir fila det gammle navnet. Dog vil jeg tro den fila ikke tilhører Windows og skal ikke forårsake noen feil i Windows om du gir den nytt navn. Er vel heller større sannsynelighet for at den fila er noe lugubert. Fant ikke noe om fila hverken hos Google, Yahoo eller Microsoft. Endret 8. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
DarkMatter Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Fila er ikke kjent, ligger ikke i vanlige systemmapper. Rename fungerte faktisk. Men hva i alle dager er den? Ikke gjenkjent av antispyware, antivirus... Eller Google. Sært. Noen som vet noe? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du prøvet å slette fila? Syntes dette var supermystisk. Nesten på tide å ringe Mulder 'n Scully Lenke til kommentar
DarkMatter Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Sletting funker. Synes hele greia er sær. Hva søren gjør fila der? Neste gang jeg ser problemet tar jeg vare på den og publiserer den på web Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå