Skeptos Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Er det noen her som har peiling på når Microsoft har planer om å lansere Windows XP x64 i norske nettbutikker? #topic endret av moderator janee# Endret 8. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når butikkene i Norge vil begynne salget vet jeg ikke. Men i tråden min om Windows lanseringer, så er 29 april datoen XP 64bit skal være klar. Regner med at den kommer rundt en månedstid etter lanseringen i USA. Om ikke raskere dersom de bruker den samme språkfilen for norsk som den i XP. Det blir nok annonsert om ikke så altfor lenge tipper jeg. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) OK. Tusen takk, TCi! Det var det første noenlunde konkrete svaret jeg har fått fra alle de forumene jeg har spurt om dette. Bare en måned etter lanseringen i USA, det er jo faderen ikke gale! Endret 9. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er fordelene med 64-bits egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå