Baleni Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 får opp en irriterendes meldig ved innstalering av spill.. noen som har noen anelse om va d kan være? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det det eneste spillet du har problemer med? Er spillet originalt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Spør det samme som TheRekster.. Men tror nok IKKE du må formatere! Kan være en feil på plate for den saks skyld.. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) kanskje du kan prøve å skru av alt mikkmakket du kjører i bakgrunnen? antivirus (får man alltid beskjed om å skru av.. selv om det som regel går bra..) osv.. eller så har noen rett og slett spraya med crc inni pc`n din Endret 8. mars 2005 av ChainDoG Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 d skjer på 2 spill..railroad tycoon3(uorginalt) og gangsters 2(orginalt) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 har samme problem på gta vice city... kommer ett lite stykke så kommer den beskjeden og så avbryter han instalasjonen Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er nok ikke nødvendig å formatere pga. slike errorer. De kommer av at det f.eks er hakk/riper i plata, eller hvis du leser fra ISO format at det har oppstått en feil når denne ble laget.. Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 okei! takk for alle svar dere! men kjedelig at spilla ikke funker Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det KAN også være feil på hardisken, men er nok cd`ene jah, ettersom du bare får feil på de 2 spillene... Lenke til kommentar
applet Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 CRC står for Cyclic Redundancy Check og er stort sett en fellesbetegnelse for sjekk av data integritet, i dette tilfellet: om det er noen feil på filene på det mediet du leser fra. M.a.o så er det antageligvis noen feil på den cd'en din. Lenke til kommentar
D-man Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei. Jeg har også slitt med dette problemet, spesielt når jeg skal kjøre DVD'er jeg har brent sjæl. Får flg melding Data Error (Cyclic Redundant Check) Jeg har prøvd en masse rart, i dag kjøpte jeg meg faktisk en ny brenner med ny versjon av Nero, men dette hjalp heller ikke Jeg fortsetter videre, og finner jeg en løsning, legger jeg den selvfølgelig inn her !! PS: Til trådstarter: Det var da svært så masse MSN-aktivitet du har ... du må være populær.. hehe :!: Ett stalltips for å kun kopiere aktivt vindu (som f.eks en dialogboks) er <ctrl+alt+print screen> Ellers kan jeg anbefale ett program som heter ScreenHunter (freeware) som også er genialt til å lage selektive screen-shots. Lenke til kommentar
D-man Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 I'm back with a solution.... I think 1) Ny brenner 2) Ny og oppdatert NERO software som støtter SR2 3) Ett dårlig parti med DVD-plater er heller ikke noen fordel (jeg kjøpte 25 stk eProFormance x4 m.print på OBS, og samtlige plater har feil, det var dette som i bunn å grunn var mitt problem, men jeg kunne jo ikke forestille meg at samtlige plater hadde fabrikasjonsfeil ...) Mitt stalltips til deg er: Kjør verifiseringsjekk av cd/dvd-platene etter at du har brent dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå