Gå til innhold

må jeg formatere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje du kan prøve å skru av alt mikkmakket du kjører i bakgrunnen? antivirus (får man alltid beskjed om å skru av.. selv om det som regel går bra..) osv..

eller så har noen rett og slett spraya med crc inni pc`n din :whistle:;)

Endret av ChainDoG
Lenke til kommentar

CRC står for Cyclic Redundancy Check og er stort sett en fellesbetegnelse for sjekk av data integritet, i dette tilfellet: om det er noen feil på filene på det mediet du leser fra. M.a.o så er det antageligvis noen feil på den cd'en din.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har også slitt med dette problemet, spesielt når jeg skal kjøre DVD'er jeg har brent sjæl. Får flg melding

Data Error (Cyclic Redundant Check)

Jeg har prøvd en masse rart, i dag kjøpte jeg meg faktisk en ny brenner med ny versjon av Nero, men dette hjalp heller ikke :(

Jeg fortsetter videre, og finner jeg en løsning, legger jeg den selvfølgelig inn her !!

PS: Til trådstarter: Det var da svært så masse MSN-aktivitet du har ... du må være populær.. hehe :!:

Ett stalltips for å kun kopiere aktivt vindu (som f.eks en dialogboks) er <ctrl+alt+print screen>

Ellers kan jeg anbefale ett program som heter ScreenHunter (freeware) som også er genialt til å lage selektive screen-shots.

Lenke til kommentar

I'm back with a solution.... I think :p

1) Ny brenner

2) Ny og oppdatert NERO software som støtter SR2

3) Ett dårlig parti med DVD-plater er heller ikke noen fordel (jeg kjøpte 25 stk eProFormance x4 m.print på OBS, og samtlige plater har feil, det var dette som i bunn å grunn var mitt problem, men jeg kunne jo ikke forestille meg at samtlige plater hadde fabrikasjonsfeil ...) :(

Mitt stalltips til deg er:

Kjør verifiseringsjekk av cd/dvd-platene etter at du har brent dem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...