GeCcO Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Har en Audi 90 Sedan og vil gjerne ha bedre lyd enn hva standard anlegget kan by på. Har tenkt meg ut et anlegg bestående av: Seas og dynaBel 2x4" Seas Lotus RM110 elementer i front. 4x1" Seas Lotus RT25F diskant bak og framme 2x6,5" Seas Lotus RW165 elementer bak 1 eller 2 dynaBel DY 94 Dette skal da drives av; dynaBel forsterkere 2x (?) dynaBel BF0804 til front og bak dynaBel BF1702 (brokoblet til 530w) til sub Pluss eventuelle andre ting som kondensator, kabler osv. Men jeg er veldig i tvil om hvor jeg skal plassere sub'en. Jeg vil ha mest mulig plass, men ikke til at det går ut over lyden, eller begrenser sub'en på noen måte. Kom gjerne med innspill Endret 8. mars 2005 av GeCcO Lenke til kommentar
sastan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 bygg det ned i hjul brønnen!! det har jeg selv gjort i min a3 hvor jeg har en mulitmagnet bass fra dynabell!! heter vell dy-9410 hvis ikke jeg tar feil!!! men demp hjul brønnen grundig først... forsterkerne ligger også flatt på "gulvet"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå