Raring Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Finnes dette? Altsa et spill hvor du går rundt, gjør quests og sånn... på nettet! Og vis det ikke finnes , hva med et spill som man ikke trenger å betale for i måneden da? altsa et spill hvor du kjøper spillet og kan spille det resten av livet ditt uten at det koster noe mer... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Guildwars har ikke månedsavgift. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Diablo 2: Lord of destruction. Laget av Blizzard, går ut på mye av det samme som WoW (quests, levling, forskjellige builds, etc..), og kan spilles både off- og online. Koster 200kr for spillet + expansion-pack. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg spiller Runescape, synes det er morsomt nok for min del. Vet ikke hvor likt du kan si det er med WOW, er ikke grafisk bra, men har en del timer (uker, månder, år) med underholdning. Lenke til kommentar
Shijuki Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Guild Wars koster ikke noe i måneden, ja, men tenk på alle de tilleggs pakkene de skal komme med. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Guild Wars koster ikke noe i måneden, ja, men tenk på alle de tilleggs pakkene de skal komme med. Du trenger ikke kjøpe dem for å spille... Hvis du f.eks. er mest int. i pvp kan du jo godt nøye deg med standard GW, siden den har 3 pvp arenaer. Men hvis du ønsker nye raser mm. så kjøper du en ep. Litt det samme som gratisversjonen av AO. Du kan spille AO så mye du vil gratis, men hvis du går lei/vil ha flere muligheter enn hva som lå i AO fra starten må du kjøpe en ep (og da er det ikke lenger gratis, men det er en annen sak)... Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Tibia. Seriøst TIBIA ER IKKE ET SPILL FOR SVARTE!!! DET ER EN HAU MED DÅRLIGE .bmp FILER SOM ER SATT SAMMEN TIL ETT BILDE SOM BLIR MANIPULERT AV TIBIA CLIENTEN!!! Da spiller man heller Anarchy Online eller Knights Online eller Selfølgelig World of Warcraft Dette er spill ikke tibia veitdu!! Endret 10. mars 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Jaga Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) GuildWars!! Helt klart GuildWars Endret 12. mars 2005 av Jaga Lenke til kommentar
Haslum Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Morrowind er eit spel du kan spille. Eller Gothic 1 - 2. Men forstår ikke at folk whiner med det at WoW koster. Endelig når det har komt ut et skikkelig online spill. Så begyner dei. Her er mitt tips: Spar deg ca 550kr og kjøp deg 6mnd (halvt år) med WoW. + din første mnd med spillet er gratis;) WoW er helt utruleg... Endret 13. mars 2005 av Haslum Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Anarchy Online kan du jo laste ned gratis for en periode nå. Forskjellen fra WoW er kanskje at det er litt mer moderne. Lenke til kommentar
elzo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 jeg spiller har spilt en god del runescape...Kan jeg få linken til guild wars og anarchy online? Vil prøve nye internett spill.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Anbefaler Anarchy Online på det sterkeste! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Neverwinter Nights... Spillet koster ikke all verden og er gratis å spille. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg spiller har spilt en god del runescape...Kan jeg få linken til guild wars og anarchy online? Vil prøve nye internett spill.. www.guildwars.com ganske enkel å huske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå