Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hva får jeg for 7000kr? Skal ha AMD 64 CPU og strømmforsyning. Skjerm har jeg fra før av. Har bestemt meg for å gå for socket 939. Endret 8. mars 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 AMD Athlon 64 4000+ Thermaltake Silent Purepower 680W 6485,- www.komplett.no Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det var da et enormt svært budsjett for en CPU og et power. Du skal vel kanskje ha hovedkort, og ram i tillegg? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skriv litt mer så vi skjønner nøyaktig hva du trenger, går egentlig ut i fra at du skal ha alt nytt bortsett fra skjerm, tastatur og mus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skriv litt mer så vi skjønner nøyaktig hva du trenger, går egentlig ut i fra at du skal ha alt nytt bortsett fra skjerm, tastatur og mus ALT SKAL VÆRE NYTT! Jeg skrev at jeg hadde skjerm og at CPU skal være AMD 64 og at det må følge med PSU! Beklager at dere tolket det feil. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Følgende info vil gi deg mer fornuftige tilbakemeldinger. - Hvordan skal du bruke PC´en? (Spilling, bildebehandling, videoredigering...) - Andre ting du vektlegger (Støynivå, lagringsplass, utseende...). - Har du tastatur/mus R. Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) For kabinett og strømforsyning ville jeg valgt dette Les litt om det og se om du er interisert. Endret 9. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå