Baleni Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) når jeg skal innstalere spill..får jeg en irritendes melding opp og instalasjonen avbrytes..skjer ikke i alle spill, men noen.. noen som har en miste anelse om va det kan være? Endret 8. mars 2005 av Baleni Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Cyclic Redundancy Check (CRC) A technique for error detection in data communications used to assure a program or data file has been accurately transferred. The CRC is the result of a calculation on the set of transmitted bits by the transmitter which is appended to the data. At the receiver the calculation is repeated and the results compared to the encoded value. The calculations are chosen to optimize error detection. Contrast with check summation, parity check. Det betyr at om du her en fysisk CD/DVD du installerer fra skjer det datakorrupsjon mellom CD/DVD-ROM'en og PC'en. Hvordan fikse dette vet jeg ikke, siden jeg i mine 10 år med CD-ROM ikke har opplevet CRC på fysiske CD'er. Om det er en bin/cue/nrg/iso/etc fil du har mounted med f.eks Daemon Tools til å lage en kunstig CD/DVD-ROM er bin/cue/nrg/iso/etc fila korrupt. Da må du anskaffe fila på nytt og håpe det ikke skjer datakorrupsjon under overføringa av fila til din HDD (f.eks ved nedlastning eller annen kopiering) edit: PS. Når du screenshot'er burde du gjemme personlig informasjon o.l. f.eks de MSN vinduene dine. Endret 8. mars 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå