Knutgrus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Når jeg trykker [Ctrl]+[Alt]+[Del] kommer denne opp: Får ikke opp prosesser eller nettverk eller noe. -Har Windows XP Pro SP2 -"Spybot - Search & Destroy" finner ikke noe spesielt. Trenger du mer info for å løse mysteriet mitt da? (Har god erfaring med "FORMAT C:" fra før. Er forsåvidt på tide med en ny en...) (Layoutedit) Endret 9. mars 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dersom du ikke er logget på som Admin, vil du ikke få opp all relevant info. Formatering er bortkastet tid og løser mulligens problemet ditt, men du lærer ikke noen verdens ting om hvordan ting kan løses. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dobbelklikk under "ny oppgave" eller en annen plass i rammen. Dette har ikke noe som helst med å være admin å gjøre Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det jeg mener er at det kommer ikke opp som vanlig "vindu" Jeg får ikke fram den blå toppen (standard-farge) hvor jeg minimerer og lukker. Men ikke no stress... tenkte jeg skulle instalere windows på ny nå likevel. Få fresh bolle liksom. Det er digg. Tar ikke så veldig lang tid. Kommer langt på 2 timer med drivere å alt. Såppas har jeg da å sette av vil jeg tro. (PS. Oppdaterte bildet slik at dere ser "rammen rundt det hele" ikke bare [Alt]+[Prt Scr]). Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 ÅÅÅh!!!! Steng tråden! Fjern den fra serveren! Nå ble jeg flau!!! Selfølgelig slik du sa ronnyaa... ...Takk skal du ha... ...husker jo jeg dreiv med nettop det der... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dersom du ikke er logget på som Admin, vil du ikke få opp all relevant info. Å joda, du får oversikten over prosesser selv om du ikke er logget inn som admin. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du har aktivert svineriet, kan du alltids prøve system restore Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du har aktivert svineriet, kan du alltids prøve system restore Trådstarter har jo fått løst problemet, så hvorfor komme med forslag som ikke fungerer for ett problem som er løst for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå