Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hadde folk bare vært så dumsnille :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Auksjonen var kanskje ikke ulovlig, men den var definitivt bra frekk!

 

For slik jeg ser det, er sannsynligheten for at den er kjent, ganske liten. Dessuten har vedkommede sannsynligvis ikke eierskap på domenet (har ikke sjekket dette).

 

Skulle ikke sagt noe om det var snakk om salg av layout eller kode, men det er faktisk snakk om salg av nettstedet, og da er denne annonsen drøy!

 

_________________

Rimelige webhotell: www.bkmedia.no

 

[ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-07-08 17:14 ]

Lenke til kommentar

Suppehuer alle sammen! Det var snakk om salg av "innholdet", ikke bare .tk adressen! Ikke blir kjent? Den er kjent blant alle børskjenner, og det er det som er poenget! Siden er bare 5 uker gammel, og har akkurat 100 hits per dag siden oppstart. Senst i dag har det vert over 200 stk. Tviler på at det er noen av dere som har like mange ja!!! Dere kjenner ikke fakta, så slutt å uttal dere om noe som bare driter dere mer ut.

Lenke til kommentar

Hør her... når jeg lagde min første web, hadde jeg 200 hit... DAGEN!

 

gjett hvem som var 192 av dem... MEG !

 

han er sikkert så kry... har den som startside... du aner ikke hvor lett det er å JOKKSA litt. Unike besøkende (as in forskjellige IP'er) er lik 3,4,5 , jasåmenn kanskje 7 ?

 

 

/me hast gesprochreane

Lenke til kommentar

hehe, som jeg sa. Dere kjenner ikke til alle fakta! Til og begynne med hadde jeg siden som startside og stod for ca. 10-15% av hitsene iallefall. Nå har jeg hegnar.no som startside og står for kanskje 5-8 hits selv på siden til dagen! Det er mye kjekkere å se hvor mange som er innom utenom meg selv! Derfor er ikke siden startside sjå meg nå lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...