fixxer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er en ting jeg lurer på.. Mine foreldre som bor i 1etg har annskaffet en HP OmniBook som jeg har satt inn et wlan kort i. Denne pc'en er ganske så skrøpelig så den bruker meget lang tid på å starte Win XP home, som jeg har lagt inn på den. Den er faktisk så treig at vi måtte gi opp å kjøre iexplore/firefox for surfing. Istedet kobler han seg til min server som står i 2etg via RDC, som da starter firefox.. dette går meget bra. Men det irritable er som sagt at maskinen bruker en liten evighet på å starte opp windows xp... En mulighet ville kanskje vært å legge inn Win98?, men jeg tror ikke dette er en helt optimal løsning. Finnes det et 'lite' os som kan koble seg til DRC/Terminal Server? Citrix kommer opp i hodet mitt, men jeg vet ikke nok om disse produktene. Noen tips og forslag? Et viktig argument er at OS'et må kunne bruke samme drivere som Windows NT/2000/XP. LinuX er ikke en mulighet. Ser frem til svar. Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jøss. Ingen som kan noe på dette feltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå