Jtand Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det mulig å låse opp en låst Windows-bruker-konto uten å ha passordet? Eller kan man logge av den bruker-kontoen og logge inn på en annen? Operativsystemet er Windows XP Professional med Service Pack 2. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dersom det er en brukerkonto (ikke administrator-kontoen) som du ikke har passord til, så kan du logge på med administrator og slette kontoen. Om det er administrator du har mistet passordet til, så kan du starte opp med et program som heter ERD-kommander, og resette passordet. Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dersom det er en brukerkonto (ikke administrator-kontoen) som du ikke har passord til, så kan du logge på med administrator og slette kontoen. Om det er administrator du har mistet passordet til, så kan du starte opp med et program som heter ERD-kommander, og resette passordet. Vart problemet løst eller Jtand? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Fikk ikke lastet ned ERD Commander Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Fant et program her, fila heter så mye som "NTRecovery-DMZS.iso", men vet ikke om det funker til XP, har kun prøvd på 2k. Endret 15. mars 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Heihei! Hvor får jeg tak i det programmet? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Heihei! Hvor får jeg tak i det programmet? Har ikke peiling, over et år siden jeg lastet det ned. Skal prøve å få lagt det opp på ftp. Edit: Gooooooooooooogle!!!!!!!!!!!! http://www.google.com/search?q=NTRecovery-...=utf-8&oe=utf-8 Endret 20. mars 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå