weliiiss3245 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg fikk mitt creative audigy 2 zs i dag. nå når jeg prøver å<putte det i pci-porten vil det ikke skikkelig nedi pci-porten. 1/4 av det du skal koble kortet nedi pci-porten kommer nedi. noen som vet hva jeg skal gjøre for å putte det i? trenger ikke lydkortet strøm fra psuen? jeg har en dell dimension 8300 med intel chipset 875p canterwood. plz trenger hjelp Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du må presse hardt, før var jeg litt skeptisk når jeg satt inni kort, men det er viktig å presse hardt det tåler en del. Men pass på at du treffer sporet Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Du må presse hardt, før var jeg litt skeptisk når jeg satt inni kort, men det er viktig å presse hardt det tåler en del. Men pass på at du treffer sporet tusen takk. der gikk det nedi. jeg presset utrolig hardt og vips så var det nedi. Noen som vet om lydkortet trenger strøm fra psuen? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lydkortet får strømmen fra sloten du setter det i hovedkortet. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) aner ikke noe om audigy, men jeg håper for din del at du ikke prøverå stappe et ISA-kort inn i en PCI-plugg.. men ISA er en gammel standard, og tror neppe det er et slikt kort, så sant det ikke er mer enn 5 år gammelt eller.no. trenger ikke lydkortet strøm fra psuen? et lydkort trenger ikke bare strøm fra hovedkortet, men det kan være en fordel for en datamaskin å vite at den har et lydkort å forholde seg til, siden all kommunikasjon mellom hk og lydkort går via denne kanalen EDIT : kristoffer88 kom litt for kjappt, så glem det med ISA-teorien... Endret 8. mars 2005 av dga01 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) det er noen audigy 2 kort som krever ekstra strøm, hvis strøm kreves så er det en molex-kontakt (lik den du har på hd,cd-rom,etc) på kretskortet. edit: tok vek noe, må lære meg å lese Endret 8. mars 2005 av Civilix Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg sleit mye selv da jeg skulle få i mitt Audiophile 2496 PCI lydkort. Løsningen min var å klippe i stykker deler av kabinettet med ei stålsaks siden deler av kabinettet ved PCI I/O brettet kolliderte. Men det gikk til slutt Apropo ISA: Om denne fyren hadde hadt et såpass gammelt hovedkort at det hadde hadt ISA slots ville jeg tro han ville allerede hadt kjenskap til hvor vrient PCI kort kan være å stappe i. Uansett, ISA-kort er vel for det meste bare å finne på museum disse dager Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Istedenfor å presse alt man makter kan det være lurt å "presse litt" mens man lirker forsiktig fra side til side Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har et Creative AWE32 ISA lydkort å donere de som vil ha? Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 slutt å være så slemme jeg bruker ISA Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har et Creative AWE32 ISA lydkort å donere de som vil ha? Jeg mottar det gjerne Vurderer å mekke en maskin til bare DOS-spill Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 slutt å være så slemmejeg bruker ISA Vintage adj. 1. Of or relating to a vintage. 2. Characterized by excellence, maturity, and enduring appeal; classic. 3. Old or outmoded. Får jeg lov til å spørre hva du har i ISA-porten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå