hemo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Finnes det seriøse tilbydere av SMS på web? ..for utsending av informasjon til medlemmer som ønsker å motta dette.. PS! Dette skal ikkje koma frå eit avsendarnummer og betaling bør skje på førehand eller mot faktura. Lenke til kommentar
palsor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan Kortmeldingssenteret være noe for deg? De finner du her: http://www.kortmelding.com/ :-) Lenke til kommentar
Osito Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har god erfaring med Clickatell (Clickatell.com), billig er det også: 36 øre per melding Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Kortmelding.com: 60 øre per melding Clickatell.com: 36 øre per melding Bigfoot.com: ca. 36 øre per melding Den siste fann eg sjøl, men det ser ut til å vera litt utdatert mtp kva nummer dei støttar. Det ser f.eks. ut til at +4798 er uloveleg/ustøtta... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Finnes det seriøse tilbydere av SMS på web? ..for utsending av informasjon til medlemmer som ønsker å motta dette.. PS! Dette skal ikkje koma frå eit avsendarnummer og betaling bør skje på førehand eller mot faktura. Er det store mengder sms som skal sendes? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Nei, eg trur medlemslista blir på 50 personar (kanskje vi aukar til 100 i løpet av eit år). Utsendingsfrekvens blir typisk to gonar i månaden. Eg trur ikkje vi kjem til å nå 200 meldingar i månaden, mao. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det enkelte med så små me3ngder er vel å kjøpe seg et kontantkort og sende meldingene fra nettet. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Frå første post i denne trådenPS! Dette skal ikkje koma frå eit avsendarnummer og betaling bør skje på førehand eller mot faktura. Kan eg bruka kontantkort og likevel unngå avsendarnummer? Lenke til kommentar
Epheron Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) I tillegg til de nevnte tilbyderene er Pswincom kanskje et alternativ. De er dessuten også norske. Har brukt dem, og det fungerer helt greit. Jeg bruker et webprogram som følger med gratis som lar en legge egne kontakter inn og redigere dem i lister. Deretter kan en sende SMS til både nummer, kontakter og grupper. Kan jo være at det er noe lignende dette du er på utkikk etter. Tror webadressen deres er www.pswin.com, eller noe i den duren. Epheron Endret 23. mars 2005 av Epheron Lenke til kommentar
hemo Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kan du senda meldingar utan at dei kjem frå eit spesifikt "frå"-nummer? (eventuelle svar vil ikkje bli lese, ser du...) Lenke til kommentar
Epheron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jepps, det går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå