Malkier Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Bare lurte på om noen av dere Spiller Tribes 2? Helst aktivt i en eler annen form. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 spiller tribes 2 en gang i blant ja.. har ikke prøvd det på nette for jeg orker ikke å laste ned alle updatene og patchene Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 spiller det noe online,fett som f faktisk:) Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Tribes 2 er utrolig kult! Renegades modden tar skikkelig av når det er over 30 spillere på serveren. Skjønner ikke hvorfor flere folk spiller dette spillet. Her må man jo faktisk sammarbeide som et lag for at ting skal gå bra. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 jupp, klan spill er faktisk helt VILT i det spillet. Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har ikke spillt tribes 2 på lenge nå, men har fått med meg de siste patchene tror jeg (som er utrolig store ) Har mistet lysta på dette spillet. Er jo fortsatt unhandled exception tullball av og til, så synes jeg server utvalget har blitt utrolig labert, hvertfall de med ok ping :smile: Er det noen som fortsatt spiller tribes 2 her? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Tribes 2 er et høyst undervurdert spill og hører hjemme hos alle fps nett spillere (og mot boter). Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Noen av dere som spiller classic tribes 2 CTF? 20 vs 20 er fett. Ser forresten etter en CTF klan i Tribes 2. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Tribes 2 er jo faktisk skikkelig rått, men jeg har ikke spillt det på halvt år nå... Etter at min klan døde så ble det ikke noe mer.. Noen som vet om noen norske, halvhjertete klaner? Lenke til kommentar
Sharps Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tribes 2 er et genialt spill, begynner å dra på åra, men holder definitivt fortsatt svært høg stand. Har i påvente av Planetside funnet fram att cd'en og ser for meg lange netter med vilt kaos blanda med ei lita dose teamplay Når det gjelder norske klaner så er det vel knapt nok nokon som er aktive, dessverre. Sist eg spelte det (ca. 1 måneds tid i juleferien) kom eg iallfall ikkje over ein einaste norsk klan... Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tror at -=TWC=- er norsk, var ihvertfall noen som sa det en gang. Har sett noen av de av og til på katabatic serveren til bygames, men har ikke spurt om de er norske. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 TWC er ikke helt norsk, er vel 5-6 norske nå, resten er spredt rundt litt i skandinavia og resten av europa. http://tribes.paranoid.no/ Hvis du er intresert i klaner så har "the Ladder" en ganske komplett listing av de aktive klanene. de har også ett bra rekrutterings forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå