Aquabat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ville også kastet brostein om snuten angrep meg. Forsåvidt så er ikke dette noen enkeltstående episode. Politiet i Tyrkia ER voldelig, en bekjent av meg har fått føle det på kroppen. Militæret er ikke noe særlig bedre de heller. Jeg ville også ha forsvart meg med batonger hvis en gjeng med ubrukelige drittunger av noen kvasi-sosialistiske/kommunistiske/nazistiske demonstranter kastet brosten på meg. Samt knuste rutene til de lokale butikkene rundtom og forsvarte det med "OMG LOLOL CAPTIALISTOS WTF?!?!?!" Det eneste jeg er enig med deg i er at det tyrkiske militæret er håpløst, selv om jeg mest sannsynligvis har erfaring fra et litt annen ståsted enn deg. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det hadde da bare våre på sin plass at Tyrkia kom inn i Eu. Både Eu og Tyrkia er vel omtrent likestilt når det gjelder demokrati så dei passer nok godt i hop. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ville også ha forsvart meg med batonger hvis en gjeng med ubrukelige drittunger av noen kvasi-sosialistiske/kommunistiske/nazistiske demonstranter kastet brosten på meg. Samt knuste rutene til de lokale butikkene rundtom og forsvarte det med "OMG LOLOL CAPTIALISTOS WTF?!?!?!" ja, for det er alle demonstranter som kaster og alltid provoserer politiet først, innlegget ditt er håpløst Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ville også ha forsvart meg med batonger hvis en gjeng med ubrukelige drittunger av noen kvasi-sosialistiske/kommunistiske/nazistiske demonstranter kastet brosten på meg. Samt knuste rutene til de lokale butikkene rundtom og forsvarte det med "OMG LOLOL CAPTIALISTOS WTF?!?!?!" ja, for det er alle demonstranter som kaster og alltid provoserer politiet først, innlegget ditt er håpløst Har jeg egentlig skrevet at alle demonstrantene kaster stein? Hvis jeg klarer å lese mitt eget innlegg riktig, ser det ut som om jeg fullt ut støtter politiet når de forsvarer seg mot steinkastende demonstranter. Det som skjedde i Tyrkia vil jeg kalle et regelrett overgrep som ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At politiet i Italia denger "fredsaktivister"/antikapitalister/globaliseringsmotstandere/generelle pøbler/kommunister/femifacister og annet pakk som angriper dem med stein og herjer rundt i byen har jeg derimot ingen problem med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå