chil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Å kalle tyrkia for et demokrati er så langt unna man kommer, det er militær styre all over, å la dem komme inn i EU vil være et skritt tilbake. Det toppet seg jo med denne saken: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/08/425594.html Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vil nå kalle det passelig straff at de får bli med i EU jeg da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *Lagge bråk, og håpe på at Norge blir nektet medlemskap i EU* Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Dere har jo ikke skjønt det da, skal vi stå på sidelinjen helt alene? verden blir jo mer og mer forent Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg vil nå kalle det passelig straff at de får bli med i EU jeg da jeg også, ikke noe spess i forhold til tilsvarende episoder i europa. f.eks. i genova / italia, gøteborg / sverige osv Endret 8. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det var trist det her ja, men å gå så lang til å si at man ene og alene på grunn av dette skal nekte Tyrkia EU medlemskap er vel å gå for langt. Klart, dette var en tabbe... Tyrkia har selfølgelig en lang vei å gå igjen, men er det ikke derfor de har drevet av å forrandret lover osv?... Nå har de tabbet seg ut, men lærer de av feilene, og greier å stagge politiet osv, så burde de vel kunne gis en ny sjans? eller hva?... Men uansett, det går ikke ann å behandle folk sånn som dette... Nei, de bør gis korreks av EU og andre, og en bør protestere mot denslags behandling av folk... Endret 8. mars 2005 av pcfreak Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Dere har jo ikke skjønt det da, skal vi stå på sidelinjen helt alene? verden blir jo mer og mer forent Om alle hopper fra en bro, hopper du og? Beglager OT, jeg skal gi meg nå. Endret 8. mars 2005 av likferd Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Dere har jo ikke skjønt det da, skal vi stå på sidelinjen helt alene? verden blir jo mer og mer forent verden blir mer og mer en sentralstyrt politistat med stadig mer utvidet overvåkning og kontroll av individer Endret 8. mars 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 off. selv ville jeg iallefall ikke latt tyrkia vere med før saken er oppklart Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er ingen ting, politiet i italia har gjordt mye værre ting mot demostranter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 for ikke å snakke om svenskene (som jeg skrev i par poster over). uansett, ser ut som en del folk ikke følger med eller har veldig kort hukommelse Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vil nå kalle det passelig straff at de får bli med i EU jeg da Enig der Og vi kan godt stå på sidelinjen alene slik at vi disponere pengene våre selv!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er ingen ting, politiet i italia har gjordt mye værre ting mot demostranter. Ja.. fordi da var det jo veldig fredelige demonstranter og da Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er ingen ting, politiet i italia har gjordt mye værre ting mot demostranter. Ja.. fordi da var det jo veldig fredelige demonstranter og da hadde demonstrantene tilsvarende utstyr som politiet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Poenget var at demonstrantene i Tyrkia var fredelig, men at politiet likevel angrep... (regner eg med?) Endret 8. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Poenget var at demonstrantene i Tyrkia var fredelig, men at politiet likevel angrep... mener du at "demonstrantene" i genova ikke var fredlige? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eg snakket om Tyrkia, ikke om genova. Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 tyrkia er jo en politi stat, kan ikke samenliknes med italia eller svergie Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hadde demonstrantene tilsvarende utstyr som politiet? :mongo: Ah, siden de ikke hadde det samme utstyet som politiet var de altså fredelige? En mann som kaster brostein er altså fredelig siden han ikke er utstyrt med skjold, batong og hjelm? Edit: leif Endret 9. mars 2005 av jephque Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ville også kastet brostein om snuten angrep meg. Forsåvidt så er ikke dette noen enkeltstående episode. Politiet i Tyrkia ER voldelig, en bekjent av meg har fått føle det på kroppen. Militæret er ikke noe særlig bedre de heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå