Gå til innhold

Tyrkia burde nektes EU medlemskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var trist det her ja, men å gå så lang til å si at man ene og alene på grunn av dette skal nekte Tyrkia EU medlemskap er vel å gå for langt. Klart, dette var en tabbe... Tyrkia har selfølgelig en lang vei å gå igjen, men er det ikke derfor de har drevet av å forrandret lover osv?... Nå har de tabbet seg ut, men lærer de av feilene, og greier å stagge politiet osv, så burde de vel kunne gis en ny sjans? eller hva?... Men uansett, det går ikke ann å behandle folk sånn som dette...

Nei, de bør gis korreks av EU og andre, og en bør protestere mot denslags behandling av folk...

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar
Dere har jo ikke skjønt det da, skal vi stå på sidelinjen helt alene? verden blir jo mer og mer forent

verden blir mer og mer en sentralstyrt politistat med stadig mer utvidet overvåkning og kontroll av individer :mrgreen:

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
hadde demonstrantene tilsvarende utstyr som politiet?  :mongo:

Ah, siden de ikke hadde det samme utstyet som politiet var de altså fredelige? En mann som kaster brostein er altså fredelig siden han ikke er utstyrt med skjold, batong og hjelm?

Edit: leif

Endret av jephque
Lenke til kommentar

Jeg ville også kastet brostein om snuten angrep meg.

Forsåvidt så er ikke dette noen enkeltstående episode. Politiet i Tyrkia ER voldelig, en bekjent av meg har fått føle det på kroppen. Militæret er ikke noe særlig bedre de heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...