danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvilken scene i hvilken film er den beste du vet? Min favoritt: Avhøret på "Swordfish" Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 min yndligs sence er: under det hai møte i finding nemo. Finding nemo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 må være akkurat når rohans ryttere kommer over bakketoppen der det store slaget er i Ringenes Herre Atter En Konge... glemmer aldri når jeg så det den første gangen førpremiera i oslo spektrum.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Star Wars A New Hope, åpningscenen. Star Destroyeren jager den opprørske blokadebryteren. Episk åpning. Endret 8. mars 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Scenen når Predator og Alien slåss i noen minutter i AVP Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den scena i baren på Trainspotting når Begbie (?) kaster ned ølglasset og hu dama får det i trynet. Også går'n ned å ypper maksimalt til bråk Eller egentlig hele filmen... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 min yndligs sence er: under det hai møte i finding nemo. Finding nemo En genial scene Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har mange yndlingsscener, her er noen av de: Eksplosjonen i starten på Swordfish Den lobbyscenen på The Matrix Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi har nok en sånn tråd allerede. Scenen på månen i 2001, "I rule!" fra America Beauty, Pacino/De Niro i Heat, The world is yours, Ludovico og voldtekt i Clockwork Orange, "hit me" og diverse andre i Fight Club, slutten på Dr. Strangelove, frozen lake i Eternal Sunshine, claustrophobia i Kill Bill, karaoke i Lost in Translation og et klipp i Koyaanisqatsi der man begynner med å se en dame og sønnen sove på stranden, for så å zoome ut og se en gigantisk fabrikk bak. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Da Jenna Jameson, tar av seg bikinien og begynner på en annen dame. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Favorittscenen min er fra Ran, når den Tredje Borgen brenner og den sinnsyke Hidetora går vaklende ned trappen. Magisk scene. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Da Jenna Jameson, tar av seg bikinien og begynner på en annen dame. hvilken film er det? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Favorittscenen min er fra Ran, når den Tredje Borgen brenner og den sinnsyke Hidetora går vaklende ned trappen. Magisk scene. Nydelig scene ja. Personlig liker jeg nok bedre helheten til hele angrepet og destruksjonen av den tredje borgen jeg. Da Jenna Jameson, tar av seg bikinien og begynner på en annen dame. hvilken film er det? Hvilken film er det ikke? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Slosse scenen i Matrix: revolution, da agentene kommer fra alle kanter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg