Döden Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ikke som du tror nei. Se her: EXCLUSIVE: The Ultimate Jason Voorhees Movie "Which Oscar-winner might direct? Seriously. March 07, 2005 - IGN FilmForce has learned that none other than Oscar-winner Quentin Tarantino is in final negotiations to write and direct the Ultimate Jason Voorhees Movie, an all new Friday the 13th for New Line." [...] "Tarantino's production company, A Band Apart, referred us to the William Morris Agency. A rep at WMA would only advise us that Tarantino has "not yet" been offered the job while refusing to elaborate any further." [...] IGN-Filmforce Dette hadde du nok ikke ventet nei. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kanskje vi får se den første Friday the 13th filmen som er bra hvis han tar jobben? Skal den filmrekken aldri dø ut? Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Mer Jason!!!! Jippi! :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det skjer ikke, uansett. Den mannen lever av å kødde. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det skjer ikke, uansett. Den mannen lever av å kødde. Vi får se... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hvis dette er sant, og det betviler jeg, så trur jeg verken Tarantino eller Friday the 13th-serien kommer til å heve seg kvalitetsmessig. Men missforstå meg ikke, jeg er nemlig stor fan av både Tarantino og Friday the 13th. Men de har ingenting med hverandre å gjøre og burde holde seg hver for seg. Dessuten trenger vi absolutt ikke en ny film om Jason Voorhees. Nummer ni og ti var lavmål av stor klasse. Endret 10. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Quentin Tarentino presents: Graverobbers from Outer Space vs Manos Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Quentin Tarentino presents:Graverobbers from Outer Space vs Manos negativt x negativt = positivt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette høres jo spennende ut jo. Håper at han gjør filmen om Jason bra Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jason? Huh? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 "What’s happening with Friday The 13th? Nothing at all! It’s a complete lie. I like Jason and everything, but I’ve no intention of directing a movie! New Line talked to me about it, but it was a complete fabrication, that article. I would love to do a horror film. I’m just saying it’s not going to be Friday The 13th…" Joblo.com Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takk gud! Likevel ville jeg heller sett en slik drittfilm i regi av QT enn nesten en hvilken som helst annen regissør. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) “My next film is probably going to be Inglorious Bastards, yeah. I’ve written scenes. I’ve written a lot of it but now I have to sit down and start putting it together in a script that I can start shooting. And that’s a different thing.” Da blir det antageligvis ikke noe Shaw Brothers lignende film først alikevel... Endret 14. mars 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå