Pixi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har to maskiner, som jeg har koblet sammen med en Krysset Nettverkskabel. Skulle hatt noen filer fra den stasjonær, og over på laptopen. Finnes det noe program som kan fikse dette? Gi Laptopen tilgang til filene som er på maskinen min. Noen som vet? Lenke til kommentar
luxus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det windows på begge burde det ikke være verre enn å sette opp litt standar mappedeling. Siden det ikke er noen DHCP server i det lille nettet ditt må du kanskje sette opp IP på de maskinene manuelt. Lenke til kommentar
oletjens Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 muligens må du slå av eventuell brannmur. I Windows XP kan du også slå på "simple file sharing", men dette er default innstilling Lenke til kommentar
luxus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 muligens må du slå av eventuell brannmur. I Windows XP kan du også slå på "simple file sharing", men dette er default innstilling Egentlig ville jeg anbefalt å slå den simple sharing saken av jeg da men hehe. Den står på som defalut ja. Jeg fikk ikke delt noe som jeg ville med den på. Kanskje jeg bare er for avansert for den Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Satt opp en Lokal FTP server på den stasjonære maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå