Gå til innhold

E-Mail oppsett til Samsung D500, G-mail og Hotmail


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med å ta imot g-mail og hotmail på min samsung d500. noen som kan hjelpe?

 

Jeg har chess kontant abb. her er oppsettet jeg har proevd for G-Mail som ikke fungerer.

 

E-mail account:

Current account: G-Mail

Account settings:

 

Account name: G-Mail

User name:[email protected]

Email address: [email protected]

SMPT server: smtp.online.no

SMTP port: 465

Protocol type: POP3

POP3 server: pop.gmail.com

POP3 port:995

APON login: off

User ID: tveheim

Passord: (Mitt passord)

 

E-Mail profile:

Current profile: Mail

Profile Settings:

 

Profile name: Mail

APN: Internet

Login ID: tveheim

Passord: (Mitt passord)

DNS1: 0.0.0.0

DNS2: 0.0.0.0

 

Håper noen kan hjelpe meg..! er lei av å leite på nettet uten resultat!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk dette til på første forsøk med min d500, så du kan jo prøve med mine endringer: (pil der du må endre noe.)

 

 

 

Account name: G-Mail

User name: tveheim <-----

Email address: [email protected]

SMPT server: smtp.online.no

SMTP port: 25 <-----

Protocol type: POP3

POP3 server: pop.gmail.com

POP3 port:110 <-----

APON login: off

User ID: tveheim

Passord: (Mitt passord)

 

E-Mail profile:

Current profile: Mail

Profile Settings:

 

Profile name: Mail

APN: internet <-----

Login ID: <blank> <---- (ikke skriv "<blank>" :))

Passord: <blank> <----

DNS1: 212.17.131.3 <----

DNS2: 0.0.0.0

Lenke til kommentar

Takk for hjelp..men det er fremdeles noe som ikke stemmer. prøvde dine forandringer men fikk opp meldingen: "Email server access error" da jeg prøvde å sjekke for ny mail.

 

Jeg har forøvrig brukt 36 MB av lagringsplassen min på min Gmail konto, og har 276 mail som alle er opnet...alle utenom en. Jeg la inn en test melding for å sikre meg.

 

Lurte på om det kanskje kunne være noe med APN innstillingen min. Du bad meg å endre:

 

APN: internet <-----her hadde jeg jo "internet" fra før..så jeg lurte på om du har skrevet rett??

Lenke til kommentar
Takk for hjelp..men det er fremdeles noe som ikke stemmer. prøvde dine forandringer men fikk opp meldingen: "Email server access error" da jeg prøvde å sjekke for ny mail.

 

Jeg har forøvrig brukt 36 MB av lagringsplassen min på min Gmail konto, og har 276 mail som alle er opnet...alle utenom en. Jeg la inn en test melding for å sikre meg.

 

Lurte på om det kanskje kunne være noe med APN innstillingen min. Du bad meg å endre:

 

APN: internet <-----her hadde jeg jo "internet" fra før..så jeg lurte på om du har skrevet rett??

Du hadde skrevet "Internet". Stor "i". Og slik skal det visst ikke være. Usikker på hva det har å si, men...

 

Vel hvis du ikke får det til nå, så vet ikke jeg. Tror kanskje jeg ville forsøkt å ta kontakt med noe teknisk support hos operatøren min. Alltid noen trollmen der som får til de utroligste ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...