PacAnimal Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg prøver febrilsk å få tak i en kopi av WoW. Jeg har vært innom det som er av norske webshopper (tror jeg) og sendt mail til alle de inkompetente butikkene som ikke har klart å skrive at de er utsolgt. Alle svarene jeg har fått er negative. Da er det på tide å gå over til små, lokale kiosker og butikker rundt omkring. Spørsmålet er så: Er det noen som kan nevne en butikk i Oslo-området de VET har WoW? Jeg vil spille! Endret 8. mars 2005 av gothtec Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg vet ikke om noe sted som har det inne. Sorry Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 de fleste får vel en ny ladning den 15'tende. mener å huske det var da spiderman fikk det iallefall... Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skulle helst hatt det før helgen... Det må da være noen småbutikker som fortsatt har et par liggende? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 skjønner godt at du vil spille Bittert å måtte vente til 15. En kamerat av meg skal også kjøpe, men finner ikke Lenke til kommentar
petethepirate Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kompis kjøpte til meg på Smartshop i Moss på fredag. Moss er jo ikke akkurat Oslo men prøv Smart Club i Oslo P Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 WoW er for tiden utsolgt over hele oslo. Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 neimenn! hei du! og velkommen etter:P Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 15`ende? de får det inn på gamesmix den 11.mars.. jeg også har lyst og spille..Tenkte jeg skulle kjøpe det på den lokale Elkjøp butikken her..håper de også får det inn den 11. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ringte gamesmix. De har ikke peiling på når de får det inn. Datoen på siden er bare tull. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ringte gamesmix. De har ikke peiling på når de får det inn. Datoen på siden er bare tull. lol!? for noen idioter Jaja, får vel belage meg på og vente mye lenger Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vil ha WoW! Jeg vil jeg vil jeg vil! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så at et uåpnet eksemplar av WoW gikk for 1000 kr på finn.no Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du prøvd på spiderman,i oslo? Lenke til kommentar
rimaX Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er nok desværre nesten umulig å få tak i WoW nå, men du kan jo prøve å få tak i det fra en privat person som er gått lei av det eller noe. Er faktisk utsolgt det meste av Europa. Jeg vet ett sted de har det, men det er vel liten sjangs for at du klarer å få tak i det derfra ................................. Færøyene Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Man "kan ikke" kjøpe WoW brukt fordi: * du kan ikke bytte account name (ikke verdens undergang) * du kan ikke endre fornavn * du kan ikke endre etternavn * du KAN få blizz på nakken om de skjønner tegninga * hemmelig spørsmål og svar kan ikke endres (tidligere eier kan alltid få tak i passordet ditt) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har dere prøvd Narvesen på Byporten? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det er to narvesen der, men bare den ene (Narvesen Multimedia) selger spill. De er utsolgt. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ringte til 3/4 steder hvor alle var utsolgt. Men Spiderman i Oslo hadde 5 stk igår iallefall. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå