laukis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hei Jeg prøver å sette opp virtual host: <VirtualHost *> DocumentRoot "C:/Program Files/Apache Group/Apache/htdocs/usr1" ServerName usr1.mine.nu ServerAlias usr1.mine.nu </VirtualHost> <VirtualHost *> DocumentRoot "C:/Program Files/Apache Group/Apache/htdocs/usr2" ServerName usr2.mine.nu ServerAlias usr2.mine.nu </VirtualHost> tanken er at url'en usr1.mine.nu skal gå til sidene på "C:/Program Files/Apache Group/Apache/htdocs/usr1" og visa versa... Probmemet er at både usr1.mine.nu og usr2.mine.nu redirecter til "C:/Program Files/Apache Group/Apache/htdocs/usr1" Håper dere forstår. Ikke helt stø på dette Endret 8. mars 2005 av laukis Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du husket å uncommente NameVirtualHost? F.eks: NameVirtualHost * Lenke til kommentar
laukis Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Nei det har jeg ikke Skal prøve det nå. Takk for svar Lenke til kommentar
laukis Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Suverent. Da fungerer det. Hjertelig Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er bra, lønner seg å lese bittelitt Lenke til kommentar
laukis Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hehe, du har et poeng der. Skal skjerpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå