AndersT2 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er alltid godt med kald cola, men hater å bruke isbiter da disse vanner ut Colaen. Har noen testet å fryse ned cola i stedet, og bruke disse som isbiter i stedet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 smaker æsj;) Bare prøv Legger til at MYE is i drinkene fremhever smaken. Samme på Coca Cola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det smaker rett og slett som Cola uten kullsyre. Ikke noe særlig. Det er som å drikke Fun-saft rett fra flaska uten å blande det med vann først. Ekstremt søtt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå er da ikke fun saft noe spes. ellers heller da Men som sagt liker du Cola uten kullsyre så er det bare å gå for det. Selv opplever jeg sjelden dette som et problem da Colaen aldri er lenge nok i glasset sammen med isbitene... De søte fristelser Coke Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er alltid godt med kald cola, men hater å bruke isbiter da disse vanner ut Colaen. Har noen testet å fryse ned cola i stedet, og bruke disse som isbiter i stedet? Smaker som sagt cola uten kullsyre, noe som ikke er å anbefale. Legg heller hele colaflaska i fryseboksen en liten halvtime, så skal du smake iiiskald cola Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er alltid godt med kald cola, men hater å bruke isbiter da disse vanner ut Colaen. Har noen testet å fryse ned cola i stedet, og bruke disse som isbiter i stedet? Smaker som sagt cola uten kullsyre, noe som ikke er å anbefale. Legg heller hele colaflaska i fryseboksen en liten halvtime, så skal du smake iiiskald cola Eller bare kaste den ut i snøen og la den ligge til imorgen?? Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Cola fra glassflaske med masse isbiter,en varm sommerdag.mmmmm Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Et annet tips i disse vinterdager er å sette en halvannenlitersflaske ute over natta... (kan ikke være mer enn max. 2-3 minusgrader) Når du da tar den inn, så ser den flytende og fin ut, men med en gang du åpner den og heller i glasset, så fryser cola'en Vips, driiiiit kald cola med is En ting som er umulig er Pepsi Max/Cola light med vanlige isbiter fra isbitmaskinen på amerikanerskapet vårt.. bruser alltid noe så inni helvete, og så blir det helt dødt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har også isbitmaskin, og min erfaring er at all brus bruser for harde livet når isen tas i først. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har også isbitmaskin, og min erfaring er at all brus bruser for harde livet når isen tas i først. Ja, men å fylle et glass med cola og så holde det under isbitmaskinen kan fort føre til at colaen spruter utover gulvet da isbitene har ganske god fart når de treffer glasset. Det er iallefall min erfaring Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Trådstarteren, slik jeg ser det, planla ikke å tine cola-isbitene for så å drikke disse. Det han spurte om var å fryse ned Cola, og bruke disse som isbiter. Det bør jo smake mer Cola hvis man bruker isbiter lagd av Cola enn isbiter lagd av vann. Så til trådstarter... Go for it Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Derfor tar du ut isbiter i isbøtten, og bruker en isklype til å putte isbitene over i glasset etter at du har fylt det. Fungerer nok ikke like fint om du skal ha crushet is.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Isbitene vanner ut colaen ? Det var da vel å ta i litt. Isåfall har du halvfullt med cola og halvfullt med isbiter. Pleier å ha et par isbiter per 3dl cola jeg. Da blir den ikke særlig utvanna. Dessuten drikker jeg opp før isbitene i det hele tatt har begynt noen særlig nedsmeltning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det finnes isbiter som har noe belegg utenpå, som gjør at du kan bruke de om igjen. Problem SOLVED. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det finnes isbiter som har noe belegg utenpå, som gjør at du kan bruke de om igjen. Rockagil...? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ha i flere isbiter, så smelter det ikke. Is kjøler is, vet du! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det finnes isbiter som har noe belegg utenpå, som gjør at du kan bruke de om igjen.Problem SOLVED. De er kjekke. Bortsett fra at de bør vaskes etter bruk. Ekstraarbeid, og ikke å takle for en isbitmaskin... (Colaisbiter har vel egentlig også en isbitmaskin vansklig for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå