Gå til innhold

Noen testet Cola isbiter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er da ikke fun saft noe spes. ellers heller da ;)

Men som sagt liker du Cola uten kullsyre så er det bare å gå for det.

Selv opplever jeg sjelden dette som et problem da Colaen aldri er lenge nok i glasset sammen med isbitene... De søte fristelser :dribble: Coke :love:

Lenke til kommentar
Det er alltid godt med kald cola, men hater å bruke isbiter da disse vanner ut Colaen.

Har noen testet å fryse ned cola i stedet, og bruke disse som isbiter i stedet?

Smaker som sagt cola uten kullsyre, noe som ikke er å anbefale. Legg heller hele colaflaska i fryseboksen en liten halvtime, så skal du smake iiiskald cola :dribble::love:

Lenke til kommentar
Det er alltid godt med kald cola, men hater å bruke isbiter da disse vanner ut Colaen.

Har noen testet å fryse ned cola i stedet, og bruke disse som isbiter i stedet?

Smaker som sagt cola uten kullsyre, noe som ikke er å anbefale. Legg heller hele colaflaska i fryseboksen en liten halvtime, så skal du smake iiiskald cola :dribble::love:

Eller bare kaste den ut i snøen og la den ligge til imorgen?? :D

Lenke til kommentar

Et annet tips i disse vinterdager er å sette en halvannenlitersflaske ute over natta... (kan ikke være mer enn max. 2-3 minusgrader) Når du da tar den inn, så ser den flytende og fin ut, men med en gang du åpner den og heller i glasset, så fryser cola'en :) Vips, driiiiit kald cola med is :p

En ting som er umulig er Pepsi Max/Cola light med vanlige isbiter fra isbitmaskinen på amerikanerskapet vårt.. bruser alltid noe så inni helvete, og så blir det helt dødt.

Lenke til kommentar
Har også isbitmaskin, og min erfaring er at all brus bruser for harde livet når isen tas i først.

Ja, men å fylle et glass med cola og så holde det under isbitmaskinen kan fort føre til at colaen spruter utover gulvet da isbitene har ganske god fart når de treffer glasset. Det er iallefall min erfaring :cool:

Lenke til kommentar

Trådstarteren, slik jeg ser det, planla ikke å tine cola-isbitene for så å drikke disse. Det han spurte om var å fryse ned Cola, og bruke disse som isbiter.

Det bør jo smake mer Cola hvis man bruker isbiter lagd av Cola enn isbiter lagd av vann.

Så til trådstarter... Go for it :thumbup:

Lenke til kommentar

Isbitene vanner ut colaen ? Det var da vel å ta i litt. Isåfall har du halvfullt med cola og halvfullt med isbiter. Pleier å ha et par isbiter per 3dl cola jeg. Da blir den ikke særlig utvanna. Dessuten drikker jeg opp før isbitene i det hele tatt har begynt noen særlig nedsmeltning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...