mcgroven Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Om jeg kunne valgt å spasere rundt i noen andres velurtøfler og matchende badekåpe, ville jeg uten tvil valgt Hugh Hefners. I Playboy: The Mansion presenterer denne unike muligheten seg, og du får nærkontakt med alle guttedrømmers far. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ser ut som en dårlig sims. Dette spillet er sikkert en stor bøff bare for å selge på sex. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Enig der, ser ikke akkurat gøy ut... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skikkelig drit... Spilte det hos en kompis her om dagen. Minner mest om en dårligere og mer uintelligent versjon av sims med noen pupper her og der... Mye bugs var det og! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Spillet er dessuten vennlig mot nybegynnere, samtidig som det seksuelle er relativt nedtonet. Da er jo hele poenget borte? Ville aldri funnet på å spille noe som minnet om sims hvis det ikke var krydret med relativt saftig p0rr. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Enig der, ser ikke akkurat gøy ut... Er du homo? Neida Dette spillet så sykt crapy ut! Lignet på sims 1 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Forutsatt at man liker sjangeren så er dette spillet faktisk av helt grei kvalitet, det er min ærlige mening. Som jeg skriver finnes det selvsagt mangler og spillopplevelsen er tidvis noe tynn. Hvis du setter av litt tid til å utforske de ulike mulighetene of finessene som finnes i Playboy: The Mansion, så er det relativt underholdende. Bare synd at varigheten ikke er den store. Men som sagt, man må like denne spesielle sjangeren for å få noe ut av spillet. Endret 8. mars 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg