kjell-inge Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hei her er da pcen min: intel pentium 3.00 gHz geforce fx 5200 (256)mb ram 200 gb harddisk 512 mb sd ram lurer på å kjøpe nytt hovedkort ? det er et dårlig et med plass til 2 ram brikker (SD) har 2100 kr som jeg kan bruke på diverse ting i pcen jeg bruker den bare til CS /mirc og slik er den god nok til cs den jeg har fra før ? har lyst på DDR ram men med det jeg har nå ligger jeg på stabilt 60 FPS i cs så har du noen tips om hva jeg kan kjøpe så fyr løs Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 lurer på hvordan hovedkortet ditt bare har sd ram om du har en 3ghz prosessor, dette kan da ikke stemme. sd ram er jo eldgammelt, mens 3 ghz er jo forholdsvis nytt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hvilket hovedkort ? Tror det er skjermkortet som er flaskehals, kjøp et GF 6600GT så det så... Endret 8. mars 2005 av jarmo Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 vet ikke hvilket hovedkort jeg har men det er et SUGENT !! det vet jeg hvordan finner jeg ut åssen hovedkort ? må jeg sjekke inni kabinettet Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 herre min hatt............ hadde trudd at denne pc'en skulle kunne kjøre 100 fps i cs? regner med det er cs 1.6 du snakker om? har du prøvd fps_max 101 i console? at du får fpsdrop i smoke vil eg tro, men stabilt 60 fps???????? hadde en gammel pc en gang, 386 SD ram amd xp 2000 cpu, og Geforce 2.. denne klarte 101 fps glatt, utenom i smoke, da droppa det ned til 25..! last ned CPL gui, den vil nok fixe alt for deg ftp://ftp.thecpl.com/cscplgui.zip her funker ikke linken så stikker du inn på www.thecpl.com og søker på "cpl gui" så tenker eg at det skal ordne seg Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Last ned et program som Everest, så finner du ut litt mer info om hovedkort osv. Tror neppe du har sd ram. Det finner du og ut hvis du laster ned everest. søk litt på google, everest+benchmarking eller lignende så finner du nok programet. Det ligger sikkert på downloads.com og. Good luck =) Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) takk jeg fant det ut men det står bare "DDR SDRAM " Endret 8. mars 2005 av kjell-inge Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjøp deg 1 512 brikke til, identisk med den gamle (bare lag plass =) Også selger du fx5200, og kjøper deg 6600GT f.eks. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ville nok kanskje gått for et nytt hovedkort ja. Skal prisen være med frakt? Lenke til kommentar
kjell-inge Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ? har hatt skjermkortet i 1 år nå ca har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? komplett her hvilket av de 2 er best ? Endret 8. mars 2005 av kjell-inge Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 livsregel nr: aldri hør på dell, folk som jobber i dell, eller har noe som helst med dell å gjøre. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ? har hatt skjermkortet i 1 år nå ca har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? komplett her hvilket av de 2 er best ? jeg fraråder det hovedkortet. spesielt til de som vil ha prescott cpu over 2,8 ghz. bare problemer med det.. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ? har hatt skjermkortet i 1 år nå ca har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? komplett her hvilket av de 2 er best ? jeg fraråder det hovedkortet. spesielt til de som vil ha prescott cpu over 2,8 ghz. bare problemer med det.. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ? har hatt skjermkortet i 1 år nå ca har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? komplett her hvilket av de 2 er best ? hvorfor kjøpe fra komplett? de er stort sett alltid 10'ene billigst, hvorfor ikke handle med de som er billigst? du er jo allerede på hardware.no, der er bare å trykke på prisguide Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 siden du ikke får over 60fps så er jeg 97.8% sikkert på at du har sperra på fpsen. consel så skriver du fps_max 101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå