Gå til innhold

nye deler til gammel pc

Anbefalte innlegg

hei her er da pcen min:

intel pentium 3.00 gHz

geforce fx 5200 (256)mb ram

200 gb harddisk

512 mb sd ram

lurer på å kjøpe nytt hovedkort ? det er et dårlig et med plass til 2 ram brikker (SD)

har 2100 kr som jeg kan bruke på diverse ting i pcen

jeg bruker den bare til CS /mirc og slik er den god nok til cs den jeg har fra før ?

har lyst på DDR ram men med det jeg har nå ligger jeg på stabilt 60 FPS i cs

så har du noen tips om hva jeg kan kjøpe så fyr løs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

herre min hatt............

hadde trudd at denne pc'en skulle kunne kjøre 100 fps i cs?

regner med det er cs 1.6 du snakker om?

har du prøvd fps_max 101 i console?

at du får fpsdrop i smoke vil eg tro, men stabilt 60 fps????????

hadde en gammel pc en gang, 386 SD ram amd xp 2000 cpu, og Geforce 2..

denne klarte 101 fps glatt, utenom i smoke, da droppa det ned til 25..!

last ned CPL gui, den vil nok fixe alt for deg ;)

ftp://ftp.thecpl.com/cscplgui.zip her

funker ikke linken så stikker du inn på www.thecpl.com og søker på "cpl gui"

så tenker eg at det skal ordne seg :)

Lenke til kommentar

Last ned et program som Everest, så finner du ut litt mer info om hovedkort osv. Tror neppe du har sd ram. Det finner du og ut hvis du laster ned everest.

søk litt på google, everest+benchmarking eller lignende så finner du nok programet. Det ligger sikkert på downloads.com og.

Good luck =)

Lenke til kommentar

ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ?

har hatt skjermkortet i 1 år nå ca

har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? :pkomplett her hvilket av de 2 er best ?

Endret av kjell-inge
Lenke til kommentar
ja men viss jeg selger skjermkortet hva får jeg for det ? et hovedkort koster vel ikke over 1200 kr ?

har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da ? :pkomplett her hvilket av de 2 er best ?

jeg fraråder det hovedkortet. spesielt til de som vil ha prescott cpu over 2,8 ghz. bare problemer med det..

Lenke til kommentar

har dere noen forslag til skjermkort/hovedkort til ca 1200 for hovedkort eller skjermkort ? legg til urlen da  ? :pkomplett  her hvilket av de 2 er best ?

jeg fraråder det hovedkortet. spesielt til de som vil ha prescott cpu over 2,8 ghz. bare problemer med det..

Lenke til kommentar

hvorfor kjøpe fra komplett? de er stort sett alltid 10'ene billigst, hvorfor ikke handle med de som er billigst? du er jo allerede på hardware.no, der er bare å trykke på prisguide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...