Boralis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269500 Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tja, pen dame; typisk mannfolk å gjøre noe slikt. Hadde sikkert gjort det samme. Kjekk måte å gi til veldedighet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men pengene går ikke i Aishwaryas egen lomme. Derimot går «honoraret» til ofrene for flomkatastrofen i Sørøst-Asia, skriver den britiske avisen Daily Mail. Pengene gikk jo til flom-oferene da, det er jo kjempefint etter min mening. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hun der var ikke mye fin ass, for mye sminke gjør så hun ser ut som en dokke. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så henne på David Letterman. Hun er rett og slett utrolig vakker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 300 000 kr for TE? Jeg tror ikke det... Da kan jeg like godt gi penger til flomofrene på andre måter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg ser ikke problemet, alle tjener på det. Kjendisen får PR og stiller opp for veldighet, mannen får møte drømmedamen og pengene går til en god sak. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja fantastisk.. btw, sett han der før? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Enig med SteffyBoy, alle tjener på dette. Heldig mann forresten, sinnsykt vakker kvinne det der. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hu var da virkelig griselekker!! Hvis jeg hadde hatt penger, så ville jeg gjerne betalt for å daten hun. Uansett om det gikk til flomofre eller ikke Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Altså, greit at hun er pen, men det å drikke te med henne er ikke verdt 300.000 kr. Derimot er det verdt å gi 300.000 kr til flomofrene, dersom en har råd da. Lenke til kommentar
Thud Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Som den gode speideren jeg er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå