adnan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet oim steder jeg kan kjøpe 23/24 tomer CRT skjermer? Jeg fant ikke noe tter leting Takker får alt hjelp Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Så flott at du har leita sjøl! Vet ikke om noen som selger nye 23/24" skjermer, men JM-data har brukte skjermer. Av og til har de inne skjermer i denne størrelsen, men de fleste er jo mindre.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg ville ikke kjøpt skjerm fra jmdata..... 24" er ikke akkurat lette å dra med seg på lan (har prøvd) og bildet er heller ikke akkurat knivskarpt. man får vondt i øynene av å se på dem de første dagene også, og hvis du får besøk av noen som ikke har "innkjørte" øyne får de vondt (slik var det i hvertfall med min) Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå er 24" genial å ha på skrivebordet da! På lan drar man med seg en heller mindre bra 15"-17" Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Se om du finner en Sony Fw-900 . flat 24" med 100 hz ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå