Gå til innhold

Aopen VGA-Card GeForce 6600GT 128MB AGP. BRA KJØP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!:

 

Jeg har akkurat solgt mitt POW 6800gt kort, og skal nå prøve et 6600gt

 

Har lest spalte-meter med tester og reviews om ulike kort. Det ersvært små marginer som skiller de ulike merkene. Jeg kom frem til at msi og gainward er de beste kortene. Og har bestemt meg for å kjøpe et gainward 6600gt golden sample goes like hell, bare nettbutikkene får inn på lager... :roll:

 

Har funnet ut at så lenge man kjører på lcd skjerm, og ikke har muligheten for mer enn 1024 x 1280 dpi, trenger man ikke større kort enn 6600gt for å kjøre dagens spill akseptabelt... utviklingen går fort, og prisene står ikke i stil til ytelsen på toppkortene.

 

6600gt er feta snack kort. :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Zythius Skrevet 08/03/2005 : 18:18

Det er ingen tvil - GeForce 6600 GT er et meget godt kjøp om du tenker på pris/ytelse.

 

Redigert: 220V, hva er det med deg og feta? Veldig glad i det? Har sett deg nevne det en del ganger i forskjellige poster

 

Vet ikke helt?? er noe som har hengt i lenge? har ikke tenkt så mye over det! :hmm:

 

Kanskje det har noe med feta ost å gjøre? måtte gudene vite, synes det er et meget positivt ladet ord, som egner seg til å beskrive datahw. :D morro å se at andre legger merke til slikt, og husker..

 

Nå har jeg klokket kortet mitt til 610/1225 og får 9457 i3dmark03.

Jeg tror trådstarter må spare penger, og hente seg et gainward 6600gt golden sample/(goes like hell) :!:

 

lykke til med skjermkorthandlingen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...