janlin Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har installert testen. Men det skjer ingenting når jeg forsøker å kjøre 3D Tests. Mulig jeg må installere noen spill først ? Får bare system info. Lenke til kommentar
bsaevik Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 har 3 g i venstre hjørne kva tilgangspunkt bruker dere? telenor internett eller telenor internett streaming?. eller berre telenor? prøver å laste ned vg.no går fleire minutt!!! Lenke til kommentar
janlin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg bruker kun "telenor" som tilgangspunkt ved wapping. Eventullt forsøk "snarveier" nederst i høyre hjørne på www.telenormobil.no eller manuellt på denne : http://telenormobil.no/kundeservice.do Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Har installert testen. Men det skjer ingenting når jeg forsøker å kjøre 3D Tests.Mulig jeg må installere noen spill først ? Får bare system info. Tror ikke du må installere noen spill først. Måtte ihvertfall ikke jeg for å kjøre test på min 6630, som jeg forøvrig har scoret 992 marks med. Endret 24. april 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
bsaevik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 fekk tak i eit 256 mb kort men har problemer med å kopiere over programma som følger med 64 mb kortet noen som har eit forslag. ellers so er hastigheiten oppe å gå såg tv på mobilen!!!:-) Lenke til kommentar
janlin Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det fungerer fint for meg å kopiere med "Nokia PC Suite". Har du problemer med å kopiere til standard 64mb minne også? Lenke til kommentar
Marshall_m Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ingen som skal ha 6681 da? http://www.yatack.no/product?product_id=218424 billig!.. gleeder meg til jeg får peng på konto! *venter* *EDIT* Idag bestilte jeg meg Nokia 6681 på Yatack.no med youngtalk.. gleder meg Endret 4. mai 2005 av Marshall_m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå