Primalien Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Er det noen som vet når denne telefonen blir tilgjengelig for salg i butikken? (leste at den var ventet i salg 1. kvartal /mars) Venter spent....... Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 2. Kvartal tror jeg. Nope, denne skal komme i første kvartal, altså nå i mars. Primalien: Regner med at det blir helt på slutten av måneder. Ingen webbutikker har listet opp pris eller forventet dato enda. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det skal bli morro å se hvor små forandringene er fra nokia 6630, og kanskje at noen enderlig skjønner hva jeg tidligere har skrevet om at det ikke er mulig å se forskjell på skjermene Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det skal bli morro å se hvor små forandringene er fra nokia 6630, og kanskje at noen enderlig skjønner hva jeg tidligere har skrevet om at det ikke er mulig å se forskjell på skjermene Nå må du snart gi deg med det pratet ditt om 6630. Vi VET at det ikke er store forskjeller. Vi VET at skjermen ikke er mye bedre, bare litt. Men du vet også at 6680 er en bedre mobil for personer som skal kjøpe mobil når både 6680 og 6630 er på markedet. Det er greit at du er irritert på Nokia som lanserer en oppfølger til din mobil så kjapt, men du må nok leve med det. Du har ikke lenger den beste S60-mobilen, men det får du bare godta. Slapp av, og slutt med alle de postene som rakker ned på 6680. Den er bedre enn 6630 uansett hvordan du vrir eller vender på det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hmm, hvilken mobil er dette igjen ? Noen med et bilde? *søke litt rundt* EDIT: den var ikke dum nei! Endret 8. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skal gi meg jeg med å si at 6630 er den beste telefonen jeg har hatt og kommer til å være det til jeg bytter til neste år (eller før) Skjønner at mine innleg har virket irriterende syns selv at jeg har skrevet dumt når jeg ser tilbake så skal skjerpe meg Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det er nokia 6680 vi her har snakket om er bilde av den på amobil i nyheter Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Eller www.nokia.no/phones/6680 Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For håpe den dukker opp i butikkene i løpet av denne måneden ja. Det hadde vært knall! Prisen vil vel ligge på rundt 5000, eller der omkring? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prisen vil vel ligge på rundt 5000, eller der omkring? Nå har mobilen dukket opp på mamoz.no (ikke på lager altså). De har en pris på 5 tusen kroner ca. Et lite søk i prisguiden: http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...ew_search=s%F8k Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prisen vil vel ligge på rundt 5000, eller der omkring? Nå har mobilen dukket opp på mamoz.no (ikke på lager altså). De har en pris på 5 tusen kroner ca. Et lite søk i prisguiden: http://produkt.amobil.no/fritekst_sok.php?...ew_search=s%F8k Jiiihaaa, gleder meg som en liten unge!!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 2-3 uker står det på mamoz =( Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Der var den bestilt på komplett. gleder meg så jeg omtrent ikke klarer å gå ikke levering før 16.04 Ordre Bestillingsdato: 2005-03-10T15:51 Ordrenummer: 1079xxxxx Ordrestatus: Åpen Antall Varenr. Beskrivelse 1.00 307982 Nokia 6680 Silver Blue GSM 900/1800/1900,MMS,GPRS,Kamera Endret 11. mars 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg ville ventet med å kjøpe 6680 og heller sett på 3g tolefonene som kommer nermere vinteren igjen, da har teknologien innen 3g kommet mye lenger og telefonene er mye bedre. Gleder meg til å se hva nokia kommer opp med etterhvert Har en 6630 nå og er kjempe fornøyd med den, 6680 er jo nesten helt lik, og den har ikke noen bedre ytelser foruten kameraet i front. men siden de er så like så bytter ikke jeg til 6680 det blir som å kaste penger, nei jeg venter til nermere neste år Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg ville ventet med å kjøpe 6680 Ventet med å kjøpe den? Altså, du mener at den er bedre når den har vært ute lenge? Jeg ville kanskje ventet 2-3 år, da må vel teknologien kommet videre, på 3G-fronten og sånt. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg ville ventet med å kjøpe 6680 Ventet med å kjøpe den? Altså, du mener at den er bedre når den har vært ute lenge? Jeg ville kanskje ventet 2-3 år, da må vel teknologien kommet videre, på 3G-fronten og sånt. Skal kjøpe 6680 nå når den kommer jeg, hadde jeg tenkt! Går alltids ann å kjøpe en ny om et års tid om man trenger det! Kommer jo nye telefoner stort sett hele tiden.. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg ville ventet med å kjøpe 6680 Ventet med å kjøpe den? Altså, du mener at den er bedre når den har vært ute lenge? Jeg ville kanskje ventet 2-3 år, da må vel teknologien kommet videre, på 3G-fronten og sånt. Skal kjøpe 6680 nå når den kommer jeg, hadde jeg tenkt! Går alltids ann å kjøpe en ny om et års tid om man trenger det! Kommer jo nye telefoner stort sett hele tiden.. Jeg har nå en 6630 og jeg skal ikke bytte for det er det samme som å kaste penger i dass siden det er en lik telefon med minimale oppgraderinger. Derfor skal jes vente til neste år med å skaffe meg en ny 3g telefon Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har nå en 6630 og jeg skal ikke bytte for det er det samme som å kaste penger i dass siden det er en lik telefon med minimale oppgraderinger. Derfor skal jes vente til neste år med å skaffe meg en ny 3g telefon Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier at vi har fått med oss det nå. Du trenger ihvertfall ikke nevne det mer enn 1 gang hver tråd Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har nå en 6630 og jeg skal ikke bytte for det er det samme som å kaste penger i dass siden det er en lik telefon med minimale oppgraderinger. Derfor skal jes vente til neste år med å skaffe meg en ny 3g telefon Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier at vi har fått med oss det nå. Du trenger ihvertfall ikke nevne det mer enn 1 gang hver tråd Jeg regner med at alle har fått det med seg ja Og det er det jeg vil også at alle skal få det med seg Jeg synes nemlig at det går ann og ha en telefon mer enn en måned før mann må bytte til en ny modell som nesten er helt lik Jeg må innrømme at jeg er litt sånn som vil bytte selv også, men som sakt jeg venter hller til noe enda bedre kommer Da skulle vel alle ha fått med seg mitt budskap. Over og ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå