aklla Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) har en pc hjemme, som ikke bootet, har en feilsøkings-ting som sier at det er cpu, så jeg kjøpte ny pc, men bare for morroskyld prøvde jeg den gamle, den bootet, ingen feil på noe, jeg installerte windows, fant noe drivere osv, dagen etter, så funket den ikke, samme feil som før, cpu-feil... ingen hadde så mye som rørt pc`n fra den funket til den ikke funket, hva er galt? og ikke at noe er koblet feil, den funket jo dagen før... løst: psu var problemet, nytt er på vei... kortsluttet en kabel Endret 9. mars 2005 av aklla Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det kan ikke være noen løse kontakter? Leste en skremmende rapport om cpu'er her om da'n... Siden transistorene i selve cpu'n er så små, tar det kort tid før de ruster bort, om de er i et litt fuktig miljø. Hvor lang tid det tok er jeg ikke sikker på, men det blir et større problem ettersom duppedittene blir mindre og flere i hvær cpu. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 som jeg sa, den funket først ikke, så funket den, etter det har ingen rørt den, men den funker ikke... kontaktene er altså slik de var da den funket, har også hatt litt kontakt-spray litt forksjellige steder... (den er helt uskadelig for elektronikken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå