hbrn Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skal kjøpe xDSL modem så fort som mulig, jeg skal ha WLAN og Firewall så jeg har sett meg ut disse to hos MPX: Linksys Trådløs G ADSL Gateway/Modem, Anneks B (WAG54G) Linksys Trådløs G ADSL Gateway/Modem, Anneks A (WAG54G-EU) Hva er de store forskjellene på disse to? Spør siden jeg ikke aner hva Anneks er , og på grunn av varenummerene de har (uten EU, og med EU). Sitter du på erfaringer/informasjon på disse produktene så ikke nøl med å svare. Takk på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er de store forskjellene på disse to? Jeg tror faktisk bokstavene i varenr er den største forskjellen. Anneks A og Anneks B virker som å være forskjellige sertifiseringer. EU modellen leveres kun i Europa og er muligens sertifisert etter noen sære EU regler... Det har sikkert nylig skjedd, siden den ikke er lagervare på mpx enda? uansett hvilken du handler så velger du en mycket snygg router! Det finnes et uttall av muligheter for egne sære instillinger/firmwares på disse boksene. De er også lette å bruke rett ut av eska. Sitter med non-EU modellen selv og er meget fornøyd. DrE Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Man takker for svar, regner med at jeg blir godt fornøyd med den. Da har vel jeg fått vite alt jeg trenger å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå