Hcbr Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hørte en sang med system of a down som jeg lurer på hva heter. Sang bla.a. "nanananananana" i låta.. Noen som klarer den? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Løft blikket 2 cm.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hcbr: For det første så er det en egen tråd for å vite hvilke låter og sånt, for det andre så er det umulig å gjette låt itifra de kriteriene du har kommet med.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 så er det umulig å gjette låt itifra de kriteriene du har kommet med.... ja.. du må nok komme med flere hint, og i sticky'en! Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Hcbr: For det første så er det en egen tråd for å vite hvilke låter og sånt, for det andre så er det umulig å gjette låt itifra de kriteriene du har kommet med.... Beklager, men virka som den tråden var for låter i reklamer o.l. Burde ikke være så umulig for noen som har hørt mye system of a down, for den "nanana" er noe man hører lett. Akkurat den biten kunne minne litt om en gammel Åge-låt. La ut spørsmålet i riktig tråd jeg... Endret 8. mars 2005 av Hcbr Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg vet forresten navnet på sangen du leter etter. Post i sticky'en, så svarer jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gjetter på Prison Song fra toxicity skiva. Han synger noe som ligner der. Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Gjetter på Prison Song fra toxicity skiva. Han synger noe som ligner der. Bare for å få avslutta min filplassert tråd... Var ATWA. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 .. og med det, stenges tråden. Bruk sticky-tråden neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg