CheGuevara Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Her er den nye Motorola Razr V3 pro (eller V1150) med 3G og 2megaiksel kamera: Link og litt info Skjermen skal ha QVGA oppløsning! den ser litt fin ut da! Endret 8. mars 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den skal vi selvfølgelig ha! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ahhhh!!! satan den var fin ass Endret 8. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) ITavisen er ikke alltid så troverdige, og bildet forteller ikke så mye, men om ryktene stemmer. Altså en V3 Razr med 3G, QVGA og 2mp kamera så er det rett og slett utrolig bra. Men jeg tviler på at de kan få til dette uten å endre på størrelsen. Den som venter får se edit: Jeg så ikke på kildene til Itavisen nå. Mobilen blir jo langt ifra så liten og tynn som RAZR. Da forstår jeg ikke helt hva som er så spesielt med denne. 2 mp, 3G og QVGA finnes nok i temmelig mange modeller før året er omme. Bra, men ikke så utrolig Endret 8. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nja, V3 sitt design er enten liker man det eller ikke. Tenker da spesiellt på tastatur delen. Jeg finner denne utrolig fin, og her ser vi en svart V3, gått opp fra 13mm til 20mm i tykkelse, men resten av designet er jo likt har jeg hørt. Bare tastaturoppsettet alene gjør denne mobilen til en veldig anderledes mobil. Og 20mm på en 3G Clamshell telefon er tynt Arehei, du kan gjerne peke ut andre som er tynnere for meg, for jeg ser ingen akkurat nå. Denne blir mest sansynlig vist på Cebit, så da får vi vel litt bedre informasjon, som lansering og pris. Regner med den blir dyr, som mote- og 3G telefon kommer vel denne fort opp i 5k. Helt greit, en mobil som skal være eksklusiv etter min mening kan ikke ALLE ha :-) Må si Motorola satser offensivt på 3G for tiden, de har vel nesten dobbelt så mange 3G telefoner som noen andre merker nå. -Heiper- Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tastaturet er noe av det diggeste jeg har testet Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 -- Ikke misforstå meg. Ryktene om denne nye mobilene lover veldig godt det, men det grunnleggende spektakulære med V3 er uten tvil hvor tynn den er. Det har de dessverre ikke klart å beholde, men har likevel endt opp med en mobil som er tynnere enn de fleste andre klamskjellmobiler. Tastaturet har jeg aldri prøvd. Som sagt, bra mobil. Men på teknologifronten, altså 3G, QVGA og 2 mp, der finner vi flere alternativer. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 -- Ikke misforstå meg. Ryktene om denne nye mobilene lover veldig godt det, men det grunnleggende spektakulære med V3 er uten tvil hvor tynn den er. Det har de dessverre ikke klart å beholde, men har likevel endt opp med en mobil som er tynnere enn de fleste andre klamskjellmobiler. Tastaturet har jeg aldri prøvd. Som sagt, bra mobil. Men på teknologifronten, altså 3G, QVGA og 2 mp, der finner vi flere alternativer. Kan du nevne noen? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tastaturet er noe av det diggeste jeg har testet Hva er det som er spesielt meg tastaturet? Har ikke prøvd det, men det ser ut som om man ikke "trykker inn" knappene, er dette riktig? Denne nye ser i alle fall utrolig fin ut! En nydelig telefon Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 -- Som sagt, bra mobil. Men på teknologifronten, altså 3G, QVGA og 2 mp, der finner vi flere alternativer. Kan du nevne noen? Motorola E1120. Siemens SXG75. Sannsynligvis har nok alle store produsenter disket opp med lignende teknologi innen utgangen av året. Fjerner man 3G har man flere alternativer, deriblant Panasonic VS7. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 -- Som sagt, bra mobil. Men på teknologifronten, altså 3G, QVGA og 2 mp, der finner vi flere alternativer. Kan du nevne noen? Motorola E1120. Siemens SXG75. Sannsynligvis har nok alle store produsenter disket opp med lignende teknologi innen utgangen av året. Fjerner man 3G har man flere alternativer, deriblant Panasonic VS7. Da gjenstår det bare å se hvem som slipper først Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den var jo utrolig fin da. Men som Arehei sier: sikkert ikke så spesielt utrolig på teknologi når den kommer. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tastaturet er noe av det diggeste jeg har testet Hva er det som er spesielt meg tastaturet? Har ikke prøvd det, men det ser ut som om man ikke "trykker inn" knappene, er dette riktig? Denne nye ser i alle fall utrolig fin ut! En nydelig telefon Må si meg enig med at den har fine taster, og ja de "trykkes inn" med nydelig tilbakemelding. Var overasket over responsen. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Glede seg til telefonen. Grue seg til prisen? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Grue seg til prisen? Garantert. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Den var jo utrolig fin da. Men som Arehei sier: sikkert ikke så spesielt utrolig på teknologi når den kommer. Den er i butikkene om kun 1 måned, dog ikke i Norge, og er en knalltelefon. EDIT: Var V1050 som kommer om en måned. Endret 10. mars 2005 av arne2002 Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Da er denne mobilen offisiell og heldigvis ikke bare et rykte http://www.engadget.com/entry/1234000340035328/ edit: Kan også nevnes at den planlagte presenteringen av ROKR, den nye iTunes-telefonen til Motorola har blitt utsatt pga. ønske av en operatør. Endret 10. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Off... Gledet meg til å se hvordan Motorolas musikktelefon ser ut, og hvordan spesifikasjonene er. Jaja, får bare vente. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) endelig har de fått opp lagringshastigheten fra razr v3 64 mb intern + mulighet til oppgradering... ser lovende ut dersom batterilevetiden er grei =) bare prisen som er skremmende (sikkert samme som razr v3 i starten) 6000kr :S edit: blir vel til at jeg kjøper meg en razr V3 når bruktprisen faller til 2k =) trenger tross alt ikke 3g, og jeg har mp3spiller og kamera fra før av. dessuten liker jeg det tynne designet! Endret 11. mars 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå