Joachim_F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Creative Assembly har kunngjort at de er i ferd med å lage et actionspill til konsoll inspirert av de kritikerroste strategispillene i Total War-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ser lovande ut... No frå vi sjå om Creative Assembly klarar og lage eit like bra actionspill som strategispillet rome: total war... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har lenge ventet på spill der jeg kan ta del som en enkelt soldat i massive slag, og når det endelig kommer er det selfølgelig bare til konsoller. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Føler med deg "bensinkanna" Har lenge ønsket meg noe ala dette. Får håpe det blir bra! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Det er dette jeg snakker om! Det er dette jeg har ønsket meg så lenge! Et spill hvor man spiller som èn soldat i massive slag! Gjett om jeg ble glad da jeg så at dette skulle komme da! Helt til, selvfølgelig... Helt til jeg fikk vite at det bare kommer til alle konsoller, og ikke PC. EDIT: Leif. Endret 11. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg