Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Servere på Direct Connect

Anbefalte innlegg

Jeg er en hyppig bruker av Direct Connect.Har ADSL fra Nextgentel, så jeg er der inne hele tiden utenom når jeg restarter pc'en noen ganger i uken.

Noen som har tips til servere jeg kan bruke?

Vil ha en server med folk med raske linjer og deler en god del. Også litt greit hvis det er en del folk på serveren.

Jeg deler ca.40GB

Har tre slots åpne

Har en internetlinje på 640/384Kbps

(om de opplysningene har noe å si om hva servere jeg kan komme meg inn på)

Helst ikke bare gi meg navnet på serveren, men også adressen, slik at jeg slipper å lete etter den:D

I tillegg... Hvordan kan jeg connecte meg til to servere på en gang? Har hørt at det skal gå, men vet ikke hvordan.

[ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-06-25 23:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-25 23:31, NoNamed skrev:

det finnes ikke noen gylden server....bare glem det....de gyldene serverne er vel BBB only og der kommer ikke vi in :razz:

Riktig det at vi ikke kommer inn på BBB Only serverne, men BBB har oppe en god del "10Mbit only" servere. Der kommer jeg inn uten problemer. Men da har jo jeg 10Mbit da.

Lenke til kommentar

Sorry, men denne tråden er i strid med retningslinjene ettersom det blir spurt etter informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Reglene er klare og tydelige på dette punktet, så det skulle være unødvendig med noen forklaring.

Vennligst følg reglene. Brudd kan i verste fall føre til utestengning, selv om dette neppe er aktuelt i denne omgang.

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...