hubzorb Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 kan jeg koble logitechs z-5500 høytalere til xboxn? følger det med adapter eller noe? noen som vet? Lenke til kommentar
Th3obald Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har Logitech Z-680 (forgjengeren til Z-5500) og det funker glimerende! Det du trenger er en signal-kabel med optisk utgang (for eksempel denne, eller en annen du måtte finne i den lokale spillsjappa) og i de fleste tilfeller en optisk kabel. Kikk etter på høyttalerene og xbox-kabelen om den skal være "firkantet (nesten i alle fall )" eller "rund (minijack-størrelse)", som oftest er den "firkantet". Velg optisk inngang på Z-5500 og kos deg! Halo 2 blir übersjef i surround! Lenke til kommentar
Th3obald Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 np. PM meg med Live-gamertag hvis du er interessert i en runde Halo2 Har et lite spørsmål hvis noen andre leser denne: Finnes det en xbox-kabel med komponent-utgang (rød, grønn og blå kabel, er ikke så rå på hifi-språket) og optisk lyd? Har nettopp skaffet meg en HP f2304 23" HD LCD-skjerm, som jeg bruker til spilling også, og jeg vil gjerne ha bedre bilde (koblet til på s-video nå) samtidig som det er greit å ha PC, xbox og gamecube koblet til samtidig. ...og hvor finner jeg denne kabelen i såfall? Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jepp, det finnes. Det er et to komponenet sett fra Monster. Komponent med RCA og en ekstra kabel med optisk for lyd. http://www.monstercable.com/monstergame/xbox/ Du trenger både Gamelink 400 X og Lightwave 100 X Det er mulig at de kan kjøpes sammen. Komplett har på lager: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307442&cks=SER Endret 8. mars 2005 av Saint123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå