Freak627 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) hei jeg lurer på når mx518 kommer og ossen kommer den til og se ut kommer den til og bruke laser eller en optisk sensor? har fundert på når den komemr fordi jeg tenkte og kjøpe den når den kom men jeg er litt usikker på hvordan den kommer til og bli... noen som veit eller har sett sett/lest om den?? liker mx 510 godt Endret 8. mars 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 google? her er noen bilder ihvertfal: http://www.computerbase.de/news/hardware/p...ech_mx518_1600/ Lenke til kommentar
Th3obald Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Lurte på det samme sjøl og fant denne artikkelen på theinquirer.net. MX-laser (håper de har fjernet lag'en fra MX1000, min går i laderen når jeg skal game, har MX510 til de gode stunder med UT2004 ), forholdsvis lik design som MX510 (dog sølv og oransj!) og justerbar sensitivitet (som på Razer). dessverre er "application switch" på samme sted (midt oppå) noe som er sløsing med knapp (mener jeg), de skulle lagt den til tommelen som på MX1000 så kunne den gjort litt nytte! Lenke til kommentar
koker Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hei jeg lurer på når mx518 kommer og ossen kommer den til og se ut kommer den til og bruke laser eller en optisk sensor? har fundert på når den komemr fordi jeg tenkte og kjøpe den når den kom men jeg er litt usikker på hvordan den kommer til og bli... noen som veit eller har sett sett/lest om den?? liker mx 510 godt Du kan jo følje med Her Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 første intrykket mitt er at denne musa blir RÅ bra.. jeg skal seriøst kjøpe den når den kommer. den har det samme designet som mx 510 som er DIGG! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå