Epsilon- Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Icemat Siberia Headset, har noen noen erfaringer med disse? Jeg trenger et bra headset som er behagelige å ha på går rundt ørene ikke ligger oppå, er det øreklokker da? Men uansett det må være med mic siden jeg bruker TS når jeg spiller. Så ut som den micen var litt bakvendt? liker når de henger fast på den venstre øreklokken hehe. Noen tits? erhhhm TIPS Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hmm ser nå at psdata har og de men ikke som ukens tilbud men til samme pris Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har de. Selv synes jeg de er KJEMPEBRA. Men jeg har ikke så veldig peiling på lyd. De sitter godt på hodet. (bedre enn noe annet jeg har prøvd) De har GOD lyd (mener nå jeg) De har en GOD mikk. (mener fortsatt jeg) Hva mer kan de ha? (de er jo barske også) Mvh Audun Hagen (løp å kjøp) Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har ingen erfaring med headsetet, men jeg har vert innom di fleste testene.. Det har fått top karakterer hos alle sammen. Så vis du går får det så tipper jeg du blir fornøyd. Har forresten bestillt det selv Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har ikke testa selv.. men bestilt.... De som hr testa er jo OVER all begeistring for disse..... må testes Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du kommer nok ikke til å angre. Hittil har jeg bare sett en person syte over dem. Og det er ikke værst til å være hw.no Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har sånne, og lyden er bra, men de slipper inn (og ut) ALT av lyd. Så PC-vifter og annen støy i omgivelsene høres like godt med dem på som uten. Men de klemmer ikke på selve ørene (ringene rundt som tar presset) og de blir ikke klamme og tette som lukkede hodetelefoner kan bli. Har ikke prøvd å gå med dem utendørs enda, men de vil nok være VELDIG synlige, + at alle andre hører musikken din. Bra hvis du vil vekke oppmerksomhet, og så passer jo fargen fint til iPod... ;-) Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har nettopp bestilt et sett... Håper de er bra, hvis ikke selger jeg dem og går over til The Plug igjen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg vil anbefale disse, har ikke prøvd de, men mitt er bare helt konge, de er også billigere, micen er konge, lyden er kjempeklar og fin, er greie til musikk, men helst til rolig musikk, ble ikke 100% med litt "hardere" musikk. Og til spill er de helt konge, du hører perfekt hvor folk kommer fra. Jeg har en sånn greie der jeg kan røre en planet over et hode elns, og der planeten er, er lyden fra, jeg klarer å gjette meg eksakt tl hvor den er nesten hver gang. Er sånn msi lyddriver greier. Men må bare minne deg om at de ser ganske små og puslette ut, litt som disse, men jeg har sett begge og audio 90 er mye større, de er veldig myke, har ofte reist meg fra stolen og plutselig merka at de faktisk var på hodet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå