stallis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei Har et problem: kjører mandrakel 10.2,men ønsker og legge inn xp home. Dette må gjøres fra mandrake da jeg har problemer med cd-rom. Er det none som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
ways Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 det blir nok vanskelig. beste er å låne en cdrom, sette hd i en annen pc (men det blir kanskje hindret av maskinvarehashingen til xp?), eller skaffe en bootdiskett. Lenke til kommentar
stallis Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvordan sletter jeg mandrake? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du fjerner partisjonen(e) mandrake ligger på. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Tror nok dette er feil forum... Du vil gå tilbake til Windows, og dermed ville vel Windows-forumet passe bedre? Endret 8. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) du går inn i kontrollpanelet på windows, trykker add/remove software og trykker "remove" på "Linux". følg anvisningane på skjermen. eller så kan du installere windows og kjøre "format c:\" i cmd.exe Endret 12. mars 2005 av krisealv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå