Gainwardseifer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei, Når jeg trykker på "IE" (internet explorer) bare ved å åpne den får jeg en Trojan horse, tenkte, jaja, bruker jo Mozilla Firefox uansett, men i dag, da jeg restarta PC'n clicka på " min datamaskin" så kom den opp igjen "Trojan horse 16.0GB"eller noe lignende, Jeg får muligheten til å - heale -Move to virus vault - Delete file Men hakke gjort noe anna en Heale, fordi vær gang, kommer det også en Feilmelding om at det er noe gale i "rundll" eller noe lignende. Jeg er ikke så sterk på å gi informasjon, men har ikke panikk siden virus sjeldent gjør noe som helst på PC'n annet en å være en pest Om noen kan hjelpe meg er jeg evig Takknemmelig, og viss det var vanskelig å lese det jeg skrev, beklager jeg så mye, lider av dyslexi (har fått klager før) Takk for all hjelp! sjekke forume seinere for svar Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 En trojan horse åpner muligheter for hackere osv. til å gjøre hva de vilmed maskinen din.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) og viss det var vanskelig å lese det jeg skrev, beklager jeg så mye, lider av dyslexi(har fått klager før) Det gikk greit å lese dette Hvilket antivirus-program bruker du? Endret 10. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prøvd å ta delete. Som sagt, nyttig å vite hvilket antivirus du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå