Gå til innhold

Når kommer mgs snake eater til x-box?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla!

Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. ;)

Lenke til kommentar
jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!"  maskinene mer, kun spilla!

Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. ;)

Men med bare en konsoll på markedet, så vil den komme til å bli utrolig dyr.

Lenke til kommentar
jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!"  maskinene mer, kun spilla!

samme det ,

det er uansett billigere en å kjøpe 3 som vi må nå :thumbup:

Lenke til kommentar

samme det ,

det er uansett billigere en å kjøpe 3 som vi må nå :thumbup:

Vet ikke med deg, men jeg trenger bare en ;)

Vel..kunne godt tenke meg å ha en Gamecube i tillegg da, på grunn av et par spill, men...

Lenke til kommentar
håper at snake eater blir et eksklusiv ps2 spill, slik som halo er for x-box. Vi trenger mer av eksklutivitet i spillbransjen. Nesten alle spill kommer jo på alle konsollene, og det er en skam mener jeg. Det blir jo nesten bare det samme hvilken type vi har da.

Dette er faktisk veldig sant! :thumbup:

Lenke til kommentar

Problemet med multi-plattformspill er jo at de ofte er veldig preget av dette. Knapper som ikke gjør noe spesielt, grafikk-bugs, i det hele tatt. Spill som er utviklet spesifikt til én konsoll har en tendens til å være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...