Deadringer Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når kommer mgs snake eater til x-box? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det kommer ikke tror jeg. Har ikke hørt noe om det hvertfall. Snake Eater er eksklusivt for PS2. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det er like store sjanser som om HALO 2 skulle kommet til PS2. Endret 8. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det måtte i så fall bli en egen versjon kun til X-Box; MGS 3: Substance eller noe slikt. ( Ala MGS 2: Substance, som kom til X-Box i 2003 ) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Substance kom også til PS2 da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men Substance solgte abysmalt dårlig til xbox samtidig som det var svært vanskelige å konvertere PS2-koden på en ordentlig måte til xbox. Dessuten er den generasjonen snart over... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Men, jeg tror likevel at MGS:SE vil komme til xbox! (med tid da selv følgelig!) Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 håper at snake eater blir et eksklusiv ps2 spill, slik som halo er for x-box. Vi trenger mer av eksklutivitet i spillbransjen. Nesten alle spill kommer jo på alle konsollene, og det er en skam mener jeg. Det blir jo nesten bare det samme hvilken type vi har da. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg håper det kommer en substance utgave av snake eater til xbox spillet ruler så hardt Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla! Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla! Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. Men med bare en konsoll på markedet, så vil den komme til å bli utrolig dyr. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla! Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. Men med bare en konsoll på markedet, så vil den komme til å bli utrolig dyr. samme det , det er uansett billigere en å kjøpe 3 som vi må nå Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg håper alle spill kommer til alle konsoler jeg så slipper vi og bry oss om de "¤#!" maskinene mer, kun spilla! Sony og Microsoft slår seg sammen... Bygger den sjefskonsollen, samtidig som Nintendo gir opp konsoller og utvikler spill til konsollen deres.. Men med bare en konsoll på markedet, så vil den komme til å bli utrolig dyr. samme det , det er uansett billigere en å kjøpe 3 som vi må nå Vet ikke med deg, men jeg trenger bare en Vel..kunne godt tenke meg å ha en Gamecube i tillegg da, på grunn av et par spill, men... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 nei, nei, nei! da betyr det at jeg må kjøpe mgs:sn til ps2 da jeg hater ps2 kontrollene!(er vant til x-box s kontroller) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 håper at snake eater blir et eksklusiv ps2 spill, slik som halo er for x-box. Vi trenger mer av eksklutivitet i spillbransjen. Nesten alle spill kommer jo på alle konsollene, og det er en skam mener jeg. Det blir jo nesten bare det samme hvilken type vi har da. Dette er faktisk veldig sant! Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Problemet med multi-plattformspill er jo at de ofte er veldig preget av dette. Knapper som ikke gjør noe spesielt, grafikk-bugs, i det hele tatt. Spill som er utviklet spesifikt til én konsoll har en tendens til å være bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå