Snuff Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har de siste dagene oppdaget en høy knitrende lyd når jeg svinger med min 84 mod MB 190E. Er dette et sikkert tegn på at servoen er gåen? Er ikke noe tyngre å bruke rattet, bare utrolig plagsomt med den lyden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 knitrende ? gnellelyd? Er det ikke tyngre å vri på rattet er det neppe selve servoen det er noe galt med. Men uansett, sjekk servooljen, smør ratt stammen (kan være noe så enkelt som om at rattstammen er tørr..) Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg skulle hive meg rundt og si at det mest sannsynlig var drivknutene.....helt til jeg kom på at det var en MB. Så hvorfor skriver jeg dette? *panne* T'Weed Lenke til kommentar
Snuff Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 takk for svar. Er litt vanskelig å beskrive lyden, men den minner om når man skrur til en bolt skikkelig hardt om det forklarer det noe bedre. Skal sjekke forslagene dine Stig-Arne. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 altså en gnikke lyd.. det er det jeg tror.. er det spesielt ved store ratt utslag? da litt 556 og spray rundt alle oppheng av rattstammen, og rundt selve rattet og plasten rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå