Energizer Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Hallo! Noen her som har testet ut Windows Xp og Office XP? Jeg synes det er sinnsykt bra men er det masse feil med det? Blir glad om noen gidder å svare Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Slike spørsmål stilles på http://forum.hardware.no, ikke http://forum.digitalkamera.no. Vennlig hilsen Martin Wirak Digitalkamera.no Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Dette fungerer meget bra. Lite feil, men anbefaler at du kjører dette på nokså nytt utstyr. Drivere blir lagt inn uten problemer og XP har mange ting inkludert i operativsystemet. For min del trengte jeg ikke legge inn den inkluderte softwaren for å kjøre inn bilder fra kamera eller kjøre slideshow. Mye snaks følger med, bl.a innebygd brennerprogramvare, Firewall, remote desktop osv.. Anbefales -Madmax Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har også prøvd det samme og jeg synes at det ikke er så mange feil. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hah! Xp er noe piss.. Jeg må laste ned patcher annen hver dag. Hvis du har et OS som funker ikke bytt. Never change a winning team! > Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Har en del problemer med oppkobling til internett. Maskinen "fryser" og det må ofte mange forsøk til før oppkoblingen lykkes. (jeg bruker et helt nytt modem) Scanneren fungerer ikke som den skal, selv med oppdaterte drivere blir resultatet dårligere enn med Win98/ME. Har også mistet flere tilleggsfunksjoner i skriveren. Jeg vurderer å gå tilbake til Win98 som alltid har fungert (nesten) helt feilfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå